Wij hebben sinds het weekend twee siamezen in huis genomen. We hebben echter zelf al een kater en een poes. We hebben de poesjes de eerste dagen boven geaten met de tussendoor gesloten ( zit wel een raam in zodat ze elkaar konden zien ) Nu is het met poes niet zo'n probleem, die gaat niet eens kijken. Boris vond het in t begin erg interessant en ging eerst gewoon kijken, maar nu gaat ie vooral naar boven om te rellen. Hebben sinds gisteren de deur open gelaten. In eerste instantie wilden we het gewoon even aankijken, maar nu merkten we dat 1 vand e 2 poesjes in een hoekje achter e bureau zat ( waar boris niet tussen past ) en daar niet meer uit durfde te komen. Van angst heeft z daar ok geplast en gepoept. ( op de deken waarop ze zat ) Nu heb ik geprobeerd om onze katten naar buiten te doen en de deur open te laten zodat ze t beneden rustig kunnen verkennen. Maar ik moet zo weg, dus is t nu weer gewoon even zoals t was ( poesjes boven en deur dicht)
Heeft iemand een tip hoe we dit kunnen aanpakken? Als het echt niet gaat moeten ze nl toch weer terug naar de vorige baasjes, maar die wilde ze dus eigenlijk niet meer..
Edit; ik begrijp dat dit tijd gaat kosten sowieso, onze twee katten kennen elkaar ook nog niet zo enorm lang en dat heeft ook best wel een tijdje gekost