Ik word er gek van...
We hebben nooit bewust voor katten gekozen, maar een jaar of 12 terug kwam het eerste zielige gevalletje
bij ons op het erf aanlopen, waarschijnlijk uit de auto gezet. Sindsdien hebben we dus meerdere katten gehad,
sommige langer dan andere, maar nu hebben we er twee die wel definitief blijven, die eerste (een poes) hebben we
alweer bijna 10 jaar en de andere hebben we nu een jaar of 3/4, een kater, en daar zit het probleem...
Het zijn dus stalkatten en de kater is dominant, we hebben hem wel laten castreren, maar hij is nog in staat de
andere katten uit de buurt de stuipen op het lijf te jagen.
En nu hebben we een groot probleem, hij wordt gevoerd in de (paarden)stal, maar daar zeikt ie dus ook alles onder

Als je een deken ophangt en die raakt per ongeluk de grond kun je verwachten dat ie de volgende dag niet zo fris
meer ruikt, verder alles wat op de grond valt (vaak ook door de katten die overal op springen) dan pist hij erop en
dus ook het hooi en de voordroog van de paarden, wat ik dus eigenlijk het ergst vind. Die spullen die kun je nog in
kasten doen of desnoods ergens anders ophangen maar hooi en voordroog blijft toch in de stal liggen.
En hem ergens anders voeren zal er ook niet voor zorgen dat ie ook ergens anders zijn behoeften gaat doen denk ik.
Kun je daar iets tegen doen?
De stal hermetisch afsluiten tegen katten is ook niet echt goed voor de ventilatie...
Anders zal ik hem echt weg moeten brengen helaas, want het is echt niet hygienisch, niet voor ons en zeker ook niet voor de paarden!