Ik denk dat hij een week of 9 is, hij was helmaal doorweekt en sloom, mijn moeder kon hem zo oppakken..
Mijn moeder hem mee naar huis genomen, we hebben hem nu in een bak zitten met zaagsel en hooi erin (en natuurlijk water) en wat brokjes, van science. Hij heeft verder geen wonden gelukkig, dat had namelijk wel anders kunnen zijn in het park waar sommige honden zelfs nog wilde konijnen vangen...
Hij is alleen wel erg sloom, zit veel met de oogjes dicht, hij eet wel wat zelf, en zag al wat keuteltjes liggen, dus dat is gelukkig nog wel op gang. Het is een beetje een angora type en duidelijk gewent aan mensen.. Maar ik denk dat hij vooral ook doodop is van zijn angsten in het hondenpark.
een fototje mag natuurlijk niet ontbreken

Hij ziet er nog erg slecht uit en is nog erg mager, maar ik verwacht dat hij wel aardig zal opknappen, als hij achteruit gaat kunnen we ook direct naar de DA met hem, die zit om de hoek

Ik weet nog niet wat ik straks met hem ga doen, wat mij betreft mag hij (of zij, dat weet ik eigenlijk niet) bij mij en mn andere konijnen blijven.. maar misschien dat ik een advertentie op marktplaats zet voor de mensen die hem kwijt zijn, maar dan, zullen ze er de volgende keer wel beter op letten??
Nouja, misschien dat ik hier nog wat tips kan krijgen wat mensen misschien nog meer zouden doen om het kleintje te helpen