Wij hebben een labrador van 8 jaar die artrose heeft en nog moeilijk kan gaan. Hij is nu ook wel wat te dik wat het natuurlijk niet makkelijker maakt maar we hebben haar al op dieet gezet maar er gaat gewoon niks meer van af, als we nog minder eten geven krijgt zij niks meer dus we weten ook niet hoe we haar nog kunnen laten afvallen.
Veel wandelen gaat ook niet omdat ze daarna echt pijn heeft en de rest van de dag haar mand haast niet meer uitkomt.
Maar ik wou eigenlijk eens vragen wie heeft er ook een hond met artrose gehad en hoe lang heeft die het volgehouden, wij hebben nu wel pijnstillers gekregen van de dierenarts voor als we dan willen gaan wandelen dat ze niet zo een pijn heeft maar hoelang kan dit allemaal duren.
Het is wel een hond die niet zo snel opgeeft ook tijdens het wandelen negeert ze de pijn volgens mij en loopt gewoon door en als we thuis zijn dan zie je dat ze echt niet meer kan, ze is ook nog heel vrolijk en zo want als je zo kijkt zou je niet zeggen dat ze iets mankeert alleen omdat ze wat moeilijker loopt zie je het.
Maar ik wil haar gewoon niet zo snel kwijt ik had gehoopt dat ze toch de normale leeftijd van een labrador zou kunnen krijgen maar zal dat zo nog lukken of niet wie heeft hier ervaring mee?