Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Een kitten moet je in elk geval niet in een bench doen. Dit werkt voor een hond,maar niet voor een kat.
maar mocht je hier niet zo blij mee zijn, heb je niet ergens een kamertje waar hij in kan? of in de woonkamer, en alles wat kapot kan uit de weg halen

scoobydoe schreef:in de kamer kunnen we het helemaal niet doen want dan zijn we bang dat hij alles stuk maakt.
Ik had een kattenluikje in de buitendeur, dus als ze niet buiten waren lagen ze bij mij in bed. Sinds we in Tilburg wonen slapen ze op de gang 
Bench ben ik geen voorstander van, gewoon gevoelsmatig. De enige reden dat ik een bench heb is omdat Koekie d'r bekken gebroken heeft een paar jaar terug en ze toen een paar weken niet mocht bewegen. 

Dus nu zetten we de kussens omhoog maar soms word dat nog vergeten.
.

) dus gaat hij bij mijn oudere kat in de mand liggen.

Sonja_vR schreef:bij ons bleven de kittens ook altijd gewoon los in de huiskamer..geen enkel probleem mee gehad
niet met peos en kater die we nu hebben , ook niet met de hele rits voorgaande katten
laat maar lekker lopen, zorg voor voldoende speeltjes etc , dan blijf tje huis echt wel heel hoor
Het enige wat die van mij proberen te slopen is elkaar