We hebben afgelopen zaterdag een pup gekocht. We gingen naar belgie om een paardendeken te koop, en gingen even kijken naar de honden, want we wouden een hond, en toen werden we verliefd op een labrador, en hebben haar meegenomen.
Nu pas realiseer ik me hoe stom we zijn geweest om een hond uit belgie te kopen, en ik weet dat het dom is, dus alsjeblieft geen reacties van het is je eigen schuld enzo.
Ons hondje, van 9 weken is dus ernstig ziek, ze heeft een ontsteking aan haar ingewanden, en de kans is klein dat ze beter word. Ze braakte echt alles uit wat ze binnen kreeg, maar ondanks dat was ze nog heel speels, we hadden haar maar 3 dagen, maar ze was al als een zusje voor me.
Maar ze bleef maar braken, het kon dus geen wagenziekheid meer zijn, dus we hebben haar naar de da gebracht, en daar ligt ze nu aan een infuus. Ze heeft gelukkig geen pijn, zodra ze dat krijgt gaan we er een einde aan maken...
We weten niet hoelang het kan duren, en of ze het wel haalt, we kunnen alleen blijven hopen dat ze sterk genoeg is.
Ze is in goede handen, meer konden we voor haar niet doen.
Word alsjeblieft beter, lieve Keiva.