maffe kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

maffe kat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 21:28

ok ik heb dus 4 katten, erg gezellig en vooral heel leuk om de verschillende karakters en gewoonten te zien Clown nu is het zo dat een van de katten, flúgel mijn jongste van 9 maanden is echt de meest vreemde kat die ik ooit meegemaakt heb! wat is nu het geval, omdat ik vaak slecht slaap heb ik valeriaan tabletten van de ah. nu stond laatst het potje open en ja hoor, meneer met zijn poot erin, potje over de grond en meneer at 2 pillen op! toeval? nou nee sindsdien pikt hij regelmatig een valeriaantje. De anderen ruiken er wel aan maar schijnen niet direct de behoefte te hebben om het op te eten, heel soms wel, meestal niet.

nu moet ik wel zeggen dat deze meneer wel meer "rare" dingen eet zoals: paprika chips, gewone chips, chipito, mamma mia, m&m met pinda, bolletje chips bij de koffie, doperwten (nog liever dan vlees) tomatensoep, marsepein, popcorn, vlees, vis, cake, koek, pannekoek, appelmoes, gevuld speculaas en nu ben ik vast nog wel wat vergeten Clown

voordat mensen gaan gillen dat dit allemaal heel slecht is voor hem, eh ja dat weet ik, dat weet jij, maar vertel dat maar es aan hem Clown hij is ook nog es vliegensvlug en als ie al wat binnenkrijgt is het kleine hoeveelheid

wie heeft er nog meer zo'n mal geval van een kat???

o ja ik heb ook een poes die ijs eet Bloos

meet flugel, wie kan nou zo'n kop weerstaan zeker als je bedenkt dat hij op zijn manier ook nog praat
Afbeelding

Annemiek80

Re: maffe kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 22:54

Mijn katten zijn ook gek op valeriaan.
De homeopatische druppels van Dr. Vogel dan Haha!

Ik gebruik het als er iets nieuws ingewijd moet worden voor de katten, denk aan krabpaal, hangmat etc, omdat ze er anders het eerste half jaar niet naar omkijken/gebruiken.

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:37

ik denk dat een hoop uit je lijstje niet zo bijzonder is, zoals vis, vlees, cjipito, mama mia, dopjes, cake, koek. Dat eet die van mij ook allemaal. Maar wat je zegt, hij weet niet dat het slecht is.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-08 21:54

bedacht vandaag nog even de macaroni, liefst gewoon witte zonder saus

Lein87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 21:58

Haha jah een van onze twee katten eet echt werkelijk alles! als ie het maar kan jatten!
De ander is daarentegen heeeeel kieskeurig. Indd wel leuk om dat zo te zien twee van die totaal verschillende karakters!

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-08 22:17

wij hebben ook een pasta kat, een vriendin d'r katten eten het ook alle 3.

marielle231

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 12:43

Spook hier eet ook van alles en nog wat dus bijzonder is het niet, Wel vind ik Flugel een erg leuke kat om te zien Haha!

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-08 16:04

hihi je moet hem eens meemaken, hij apporteerd wattenstaafjes

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 21:58

mijne apporteert muisjes en tampons (verpakt)

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:03

Een van mijn katten wordt helemaal maf als ie zilverpapiertjes hoort ritselen, moet ik ook mee gooien en komt ie terug brengen (gelukkig heeft ie geen vullingen Haha! )
Vooral met pasen is ie druk druk druk Haha!

Mijn andere kat is gek op... aspergeschillen Haha!
Als ik die aan het schillen ben springt ie op schoot en heeft ie feest Haha!
Geloof niet dat dat kwaad kan dus laat hem maar doen Bloos

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:03

Wij hebben thuis 9 stuks. De oostersen kunnen allemaal apporteren. Eentje lust alles wat los en vast zit, maar over het algemeen zijn ze allemaal dol op tomatensap,groente,pasta,ontbijtkoek.

En doen ze wedstrijdjes met hoeveel kunnen we ons in 1 mandje proppen of op 1 schoot gaan liggen.

We hebben nog twee HTK's maar die beginnen oud te worden. Vroeger had er eentje een handje van overal te gaan bedelen om eten en overal naar binnen te lopen. Werd er ergens ge-BBQed dan zat hij er meteen bij. Ook liep hij mee naar school en een keertje heeft hij het gepresteerd net zo lang bij school te wachten totdat mijn broertje en zusje weer opgehaald werden.
De andere was een echte vechterbaas, altijd aan het knokken met katten uit de buurt. Maar vond het heerlijk tegen je onder de dekend te liggen. Dat doen alle Oostersen trouwens allemaal nog ,net dus als op schoot liggen. Knipoog

Animal_ABC

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:08

Onze katten lusten zelfs gekookte bloemkool, zonder saus of iets, gewoon zo. De honden trouwens ook, dus na onze maaltijd was het family-meeting in de keuken Haha! Olijven en appelmoes hebben ze hier ook al geproefd en lekker bevonden... Ze eten eigenlijk alles, en zeker als het gejat is.

Onze poes heeft ook een leuke hobby: schuursponsjes (die met zo'n groene laag erop) in stukken scheuren. Kom je thuis, overal blauwe/ roze/ gele/... stukjes in de keuken. Sponsje dus altijd verstoppen!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:23

Aardbeien Vork Een tijd geleden had ik een broodje aarbei. Als je iets te eten hebt, zitten de katten je gelijk aan te kijken van 'dat lust ik vast ook!". Dus ik wou de kat laten zien dat het echt niet lekker was (voor haar dan). Begon ze eraan te likken en at ze het stukje op Clown Dezelfde kat een ook graag pindakaas, chipolata pudding (van mona) en andere toetjes en brintapap.
Een ander is helmaal gek op olijven en roggenbrood. Je maakt al onze 3 katten gek met vissenvoer...

De katten liggen vaak met zn 3en:
- op je bed of onder de dekens (terwijl ze eigenlijk niet boven mogen komen omdat er 2 sproeien)
- in een 1-kats hangmatje (aan de verwarming), waar 2 van de katten het presteren om tussen de stof te gaan liggen (http://www.mijnalbum.nl/Foto-D7SU4LBS.jpg)
- op schoot als je op een bepaalde plek op de bank zit
- op de warme motorkap van de auto

1 van de 3 katten kijkt vaak mee met tv en de kat van mijn tante (broertje en zoon van onze andere katten) gooit, als er sochtends niemand wakker is en hij honger heeft, 1 voor 1 alle dingen van het nachtkastje van mijn tante...
De grootse hobby van de jongste (lees 9jaar Knipoog ) is het aan stukken scheuren van een rol WCpapier of keukenrol. De kat van mijn vriend is al 15 en die rent nog steeds achter zijn eigen staat aan Clown

Ik kan nog wel meer verzinnen wat voor streken onze katten hebben, maar dan word het wel een erg lang verhaal...

@ IKbenEllen: http://icanhascheezburger.com/2007/05/2 ... ny-device/ Bloos

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-08 22:29