ok ik heb dus 4 katten, erg gezellig en vooral heel leuk om de verschillende karakters en gewoonten te zien
nu is het zo dat een van de katten, flúgel mijn jongste van 9 maanden is echt de meest vreemde kat die ik ooit meegemaakt heb! wat is nu het geval, omdat ik vaak slecht slaap heb ik valeriaan tabletten van de ah. nu stond laatst het potje open en ja hoor, meneer met zijn poot erin, potje over de grond en meneer at 2 pillen op! toeval? nou nee sindsdien pikt hij regelmatig een valeriaantje. De anderen ruiken er wel aan maar schijnen niet direct de behoefte te hebben om het op te eten, heel soms wel, meestal niet.
nu moet ik wel zeggen dat deze meneer wel meer "rare" dingen eet zoals: paprika chips, gewone chips, chipito, mamma mia, m&m met pinda, bolletje chips bij de koffie, doperwten (nog liever dan vlees) tomatensoep, marsepein, popcorn, vlees, vis, cake, koek, pannekoek, appelmoes, gevuld speculaas en nu ben ik vast nog wel wat vergeten
voordat mensen gaan gillen dat dit allemaal heel slecht is voor hem, eh ja dat weet ik, dat weet jij, maar vertel dat maar es aan hem
hij is ook nog es vliegensvlug en als ie al wat binnenkrijgt is het kleine hoeveelheid
wie heeft er nog meer zo'n mal geval van een kat???
o ja ik heb ook een poes die ijs eet
meet flugel, wie kan nou zo'n kop weerstaan zeker als je bedenkt dat hij op zijn manier ook nog praat