Noega (kat)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ookami

Noega (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-08 17:47

Ondertussen heb ik al een hoop nieuwe foto's van onze Noega, dus wou ik nog eens een selectie plaatsen.
We hebben haar van een vrouw die zwerfkatten opvangt. Eigenlijk zochten we een kitten, omdat we die makkelijker konden afleren om naar de vogelkooi te springen. Qua kleur maakte het niets uit, alleen wit vond ik niet echt mooi. Ook leek een kater beter, omdat de castratie goedkoper is en enkele mensen ons dit aan hadden geraden.
Uiteindelijk adopteerden we Noega, een 3jarige witte kattin Haha! Zo zie je maar, uiterlijk doet er niet toe. Ze heeft enkele weken onder de kast gewoond, maar komt nu al gezellig bij ons. Ze ligt veel voor de kachel of op schoot. Toch is ze nog schuw, bijna elke beweging is een reden om weg te lopen. Gelukkig zien we dit stilletjes aan verbetern.
Noega is al één keer naar buiten gegaan, maar ze is toen een hele nacht weg geweest, en we zijn haar uit een stapel hout moeten gaan 'graven.' Hier wachten we nu dus nog even mee.

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding

5. Afbeelding

6. Afbeelding

7. Afbeelding
Even ter vergelijking. Dit was Noega toen ze hier pas was (januari)

Wietske15

Re: Noega (kat)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 18:04

ze heeft 2 verschillende kleuren ogen Bloos
wat mooi !

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-08 19:45

Wat een lieverd! Fijn dat ze bij jullie zo'n goed huis heeft gevonden! Veel plezier met haar.

Ookami

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-08 20:30

Wietske15 schreef:
ze heeft 2 verschillende kleuren ogen Bloos
wat mooi !
Ja, odd-eyed heet dat Lachen Ik vind het ook mooi, maar soms is het een beetje eng Tong uitsteken Vooral opmdat de pupil van het blauwe oog ook groter is.