Lekker speklapje genaamd Vici (Ragdoll)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Lekker speklapje genaamd Vici (Ragdoll)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 16:58

Ik heb net even mijn Ragdoll ex-kater Vici op de foto gezet. Vici is 1 jaar en ontzettend groot! Hij weegt 8 kilo terwijl hij het minst eet van de 3 ex-katers die hier in huis rond lopen. Behalve Vici heb ik ook nog een andere ragdoll van bijna 1 jaar, ook een ex-kater genaamd Vidi. Vidi had geen zin om op de foto te gaan dus die bleef slapen.

Vici is echt mijn kat, ik kan er mee lezen en schrijven. Als mijn moeder ook maar iets met hem probeert te doen heeft ze de krassen op haar armen en benen. Toen hij een half jaar was heeft hij ook al een aantal keer bij mijn oma in haar benen gehangen, dit vindt hij nu niet zo leuk meer geloof ik.

Hier de foto's van mijn lekkere speklapje Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hij lijkt soms meer op een beer dan op een kat Clown

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Timbers

Re: Lekker speklapje genaamd Vici (Ragdoll)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:05

Leuke kat Haha!
Lijkt een beetje op de mijne, ik heb nl. ook een sealpoint ragdoll kater Tong uitsteken

Vind ragjes zulke gave katten Pling

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:05

aaah wat een mooie kat!
Die ogen Lovers

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-08 17:07

Timbers schreef:
Leuke kat Haha!
Lijkt een beetje op de mijne, ik heb nl. ook een sealpoint ragdoll kater Tong uitsteken

Vind ragjes zulke gave katten Pling

Ik vind ze ook geweldig. Mijn andere ragdollie is ook lief hoor, maar dat is een beetje een zeikertje Clown

Timbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 17:16

Had er vroeger bij mijn moeder ook al een Haha! vandaar dat ik er per se eentje wilde als ik in mijn eigen huissie zat.

Die bij mijn mams is maar 3 kilo Bloos en maar een heel kleintje voor een kater dus, Poema is 7 kilo.....2x zo groot als die van mijn mamma. Alleen is die van mijn mamma bijna 14 jaar dus neem ik Poema niet zovaak meer mee daar heen. Die springt er nl. bovenop om te spelen en dat vind die ouwe niet zo leuk Nagelbijten / Gniffelen

Ze hebben zo een gaaf karakter.....Poema volgt mij overal in het huis. Alleen het karaktertrekje dat hij vanaf 7u in mijn bed heen en weer gaat springen vind ik een stukkie minder leuk Gestoord Knipoog

Verder zijn Ragdols helemaal geweldig Ja

Austria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-08 21:00

Ja, Ragdoll's zijn geweldig en Vici ziet er echt een lekker speklapje uit. Kwijl