we hebben de stap gezet..de hond gaat weg

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

LadyElmira

we hebben de stap gezet..de hond gaat weg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 12:50

Gelukkig wel naar mijn moeder Lachen

Sommigen hebben mijn topic gelezen, mijn hond wordt hier thuis niet goed verzorgt door het gebrek aan tijd van mijn vader, en het gebrek aan aandacht van mijn broertje. Ik ben ook niet vaak thuis omdat ik ook een vriend en een moeder heb..die ik allebei ook nog wil blijven zien.

Mijn moeder heeft mijn vader gebelt, in de eerste instantie werd hij al kwaad bij het idee..maar toen vroeg hij toch aan mij wat ik ervan vond..tja, ik ben voor. Mijn hond wordt bij mijn moeder lekker uitgelaten, als ze de tuin uitloopt staat ze op nog geen 20 meter van het hondenbos vandaan en mijn hond krijgt haar oude jackrussel maatje terug. Het is beter voor haar, minder leuk voor ons. Maar we hebben afgesproken dat ik mijn hond gewoon nog eens meeneem naar mijn vader, dan kunnen mijn broertje en vader haar ook nog blijven zien.

Ook wordt de zorg qua da ook beter, ze heeft namelijk een bult in haar tepel en mijn moeder wil dit gaan laten nakijken.

Ik ga haar zo brengen. Aan de ene kant vind ik het heel erg vervelend, aan de andere kant weet ik dat ik haar elke week zal blijven zien..en met een gerust hart naar mijn vriend kan gaan, zonder een zielig hondje achter te laten. Ik weet zeker dat het nu eindelijk voor haar ook goed komt Lachen .

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Re: we hebben de stap gezet..de hond gaat weg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 12:53

Blond Ik snap het niet helemaal. Is dit hetzelfde hondje als dat toen was weggelopen en dat je toen hebt achtergelaten bij de mensen die haar toen gevonden hebben en niet bent wezen kijken of het haar wel was, of is dit weer een ander?

Maar zolang het idd het beste voor het dier is, lijkt het mij een hele goede beslissing Lachen

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 12:57

Cayenne schreef:
Blond Ik snap het niet helemaal. Is dit hetzelfde hondje als dat toen was weggelopen en dat je toen hebt achtergelaten bij de mensen die haar toen gevonden hebben en niet bent wezen kijken of het haar wel was, of is dit weer een ander?

Maar zolang het idd het beste voor het dier is, lijkt het mij een hele goede beslissing Lachen

Nee dat hondje is toen naar het vrouwtje gegaan die haar had gevonden. Ze had toen aan ons gevraagd of ze haar mocht houden. Deze hond hebben we al vanaf pup af aan, toen mijn ouders nog bij elkaar waren was het meer de hond van mijn moeder. Deze is toen gaan verhuizen en had vaak een andere vriend vandaar dat wij de hond wilden en moesten houden. Nu zit ze op haarzelf, en heb ik gelukkig ook mijn vader zo ver dat we haar naar mijn moeder mogen doen. Ik denk inderdaad dat dit beter is, alleen al voor haar eigen rust, een hond in een benche is geen leven.

Ze zijn er hier bij mij thuis nu ook wel achter dat er geen honden komen. Dat was voor mij al een goede les na het hondje dat ik toen in huis had genomen, waar jij het over hebt.

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 12:59

Ik ga haar nu wegbrengen. Mijn vader ligt op bed, hij zei dat hij buikpijn had maar volgens mij vind hij het stiekem ook wel best erg. Ik neem haar daarom ook 1 keer per week mee naar huis, dan kan ze hier ook nog even wandelen de griende.

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-08 13:01

zou wel snel naar het bultje in haar tepel laten kijken...

Verder wel erg fijn voor je dat je een huisje zo dicht bij huis hebt gevonden!! (dichter bij kan niet he?? figuurlijk dan)

LadyElmira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-08 20:19

Sjolvir schreef:
zou wel snel naar het bultje in haar tepel laten kijken...

Verder wel erg fijn voor je dat je een huisje zo dicht bij huis hebt gevonden!! (dichter bij kan niet he?? figuurlijk dan)

Nee precies daarom vind ik het ook een stuk minder erg. Dat bultje wordt inmiddels al een bult, dus dat laat ze zo snel mogelijk nakijken..en verder zal ze nu veel meer naar buiten gaan als voorheen. Ben nu weer thuis, helaas werd ze aangevallen door een kat met jongen vlak voor de deur van mijn moeder..neus open en bij het oor ook..overal bloeddruppels in huis. Heb de kat een rotgooi gegeven want hij begon mij ook aan te vallen, verder ging alles wel ehm..goed haha. Hond ging gelijk spelen met de botjes van de andere hond, die dat dus weer niet zo leuk vond Bloos