Sommigen hebben mijn topic gelezen, mijn hond wordt hier thuis niet goed verzorgt door het gebrek aan tijd van mijn vader, en het gebrek aan aandacht van mijn broertje. Ik ben ook niet vaak thuis omdat ik ook een vriend en een moeder heb..die ik allebei ook nog wil blijven zien.
Mijn moeder heeft mijn vader gebelt, in de eerste instantie werd hij al kwaad bij het idee..maar toen vroeg hij toch aan mij wat ik ervan vond..tja, ik ben voor. Mijn hond wordt bij mijn moeder lekker uitgelaten, als ze de tuin uitloopt staat ze op nog geen 20 meter van het hondenbos vandaan en mijn hond krijgt haar oude jackrussel maatje terug. Het is beter voor haar, minder leuk voor ons. Maar we hebben afgesproken dat ik mijn hond gewoon nog eens meeneem naar mijn vader, dan kunnen mijn broertje en vader haar ook nog blijven zien.
Ook wordt de zorg qua da ook beter, ze heeft namelijk een bult in haar tepel en mijn moeder wil dit gaan laten nakijken.
Ik ga haar zo brengen. Aan de ene kant vind ik het heel erg vervelend, aan de andere kant weet ik dat ik haar elke week zal blijven zien..en met een gerust hart naar mijn vriend kan gaan, zonder een zielig hondje achter te laten. Ik weet zeker dat het nu eindelijk voor haar ook goed komt