Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pluttersput schreef:Ik hoorde van iemand dat voedsters bij elkaar vaak gedonder geeft. Dus ik zou er niet nog eentje bij doen. Als je de knijnen in een reismand zet, en ze af en toe de tijd geeft om eten en drinken denk ik dat ze best wel even mee kunnen hoorWat was je van plan dan?
Annekie schreef:Pluttersput schreef:Ik hoorde van iemand dat voedsters bij elkaar vaak gedonder geeft. Dus ik zou er niet nog eentje bij doen. Als je de knijnen in een reismand zet, en ze af en toe de tijd geeft om eten en drinken denk ik dat ze best wel even mee kunnen hoorWat was je van plan dan?
voedsters bij elkaar gedonder.. nee dat is onzin. Rammen bij elkaar is wel een probleem!
Dat wil niet zeggen dat alle voedsters het met elkaar kunnen vinden dus ik zou eerst even kijken (als je daar de mogenlijkeid toe heb) of de voedsters het een beetje met elkaar kunnen vinden.
Zo ja. Kunnen ze best met zijn 3en bij elkaar.
Konijnen zijn geen moeilijke dieren. Ik Heb een keer een reis van 3 1/2 uur met mijn konijn gemaakt en er was niets aan de hand! Je kan er alleen wel beter voor zorgen dat ze wat te knabbelen hebben en als het warm is moeten ze ook wat water hebben.
tallechie schreef:Als je konijnen bij elkaar zet moet je ze rustig aan elkaar laten wennen. Verder kun je er heel lang mee reizen. Je moet alleen zorgen dat er genoeg ventilatie is en dat ze niet in de felle zon komen te zitten. En gewoon voer en drinken er bij inzetten.
Ik vervoerde ze altijd gewoon in een binnenkooi met wat stro, hooi, worteltje, biks en water.
Pluttersput schreef:Ik hoorde van iemand dat voedsters bij elkaar vaak gedonder geeft. Dus ik zou er niet nog eentje bij doen. Als je de knijnen in een reismand zet, en ze af en toe de tijd geeft om eten en drinken denk ik dat ze best wel even mee kunnen hoorWat was je van plan dan?