Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
crossmonster schreef:Laten luchten, en schoonmaken met dettol.
Ik heb er een die over mijn kleren pist als ze krols ismaar flink wat wasverzachter doet in dat geval wonderen
crossmonster schreef:nee, ff verdunnen zou ik wel doen.
Als het nepleer is zou je de lucht eruit moeten kunnen krijgen.Hier spuit ik er ook veeeel deo op als ze ergens een "ongelukje"hebben gehad
Michelle99 schreef:Ik heb ook ooit zo'n kat gehad. Moest haar ontzettend in de gaten houden. Op een dag pist ze op de leren zitting van een stoel. Dit is al zeker 10 jaar geleden. De stoel was nagenoeg nieuw. Ik heb toen schoongemaakt met alles wat ik kon maar verzinnen. En gelucht ook. En toen het helemaal droog was heb ik het ingevet. De stank was er wel uit, maar de donkere vlek is gebleven,... en zelfs nu is nog altijd te zien.Maar ja, ik ben de einige die weet waar de vlek vandaan is gekomen. Dus, waarschijnlijk krijg je het wel schoon (de zout moet er zeker uit), maar ik vrees dat je een vlek zult houden. Mss. wat donkere schoenen poets erop...
crossmonster schreef:Hier spuit ik er ook veeeel deo op als ze ergens een "ongelukje"hebben gehad