Dag lieve kattenliefhebbers,
Mijn kat heeft al een tijd een aantal probleempjes.
1. Ze is niet geheel zindelijk, ik houd haar kattenbak elke dag bij want als er teveel viezigheid in ligt plast ze op de bank of op bed
2. Soms geeft ze over, dit doet ze als ze iets heeft gegeten wat ze eigenlijk niet mocht hebben maar de laatste tijd ook wel uit het niet (zo lijkt het dan ik weet niet wat de oorzaak is). Ze heeft dit ook een keer op bed gedaan.
3. en het grootste probleem. Noa krabt heel veel aan haar kop. Zoveel dat ze haar hele kop openkrabt. Ze heeft nu al ruim een half jaar een kap om maar dit is best wel zielig omdat ze zich niet kan wassen terwijl het krabben (dan maar aan de kap) gewoon doorgaat.
We hebben aan voedselallergie gehad en ze heeft verschillende dieeten gehad zoals geitenvlees en ik geloof ook kalkoen maar het krabben ging door. Nu heb ik vrijdag een afspraak bij de dierenarts en waarschijnlijk krijgt ze dan pretnizol. Ik heb gehoor dat dat een heel zwaar middel is maar ik ben er verder niet bekend mee.
Noa is pas 2.5 een gewone htk-kat, ik voer haar techi adult en AH voer (60 gr per dag ze is vrij klein). Verder krijgt ze soms een Sheba kuipje. Noa is een binnenkat en krijgt regelmatig een wormenkuur en parasietenkuur.
Is er iemand die mij zou kunnen zeggen hoe ik mijn lieve noa kan helpen zodat ze die stomme kap af kan?