Goed HET probleem;
Zoals wellicht bekent is mijn pup nu 6 maanden, Behalve plasprobleempjes van enthousiasme hebbe we nogn ooit echt probleempjes gehad.
Tegenwoordig gebeuren er allemaal vreemde dingen, Lees: De pup zit nooit langer dan 5 uur alleen, Zowel komt mijn moeder ALTIJD een wandeling van MINIMAAL een uur met haar maken, en blijft dan ook even gezellig "een kopje thee met de hond"drinken zoals zij het altijd zegt haha! Afgelopen maandag, ben ik dus de hele ochtend thuis geweest, Voor ik weg ging heb ik even een lekkere wandeling met haar gemaakt, en heeft ze haar brokjes gehad (Ik voer over de dag porties op advies van DA) vers water, en genoeg speeltjes en kouw botten en spele dingetjes tot haar beschikking.
Echter ging ik EVEn naar stal omdat de smid voor mijn pony kwam, Na een paar uurtjes (denk ongv 2 of 3) Kwam ik terug en jahoor het HELE huis onder de frituurvet! Vuilniszak opengereten (waar me god wel weet ik veel wat niet in heb gezeten) Me bed onder het frituur vet, me stage boek met map en al verscheurd alle deuren (behalve de buiten deur) Wagenwijd open, En dan ben berg ik juist me vuilniszakken als ze vol zijn op in de gootsteen kast (Omdat wij alleen vuil kunne weggooien met een vuilnis pas) Mijn vriend had dus de pas nog bijzig, en heb het even in het keukenkastje waar ze NOOIT intresse in heb gehad, komt. Dus de keukenkastjes open gemaakt handvaten gekouwd, schoonmaak middel heb zelaten staan

Nu het volgende, wij wonen 6 hoog en mijn pup is een kroeldoos en zal nooit zomaar iemand kwaad doen, Toen echter de beneden deurbel ging (wij hebbe natuurlijk zon telefoondingetje voor de deurbel benede) Vloog ze mijn vriend aan ? HAAR baasje dus.. Waarom ? Geen idee, bij mij heb ze het nog (nooit) gedaan, en het was ook zo ineens, dus altijd als die deurbel gaat gaat ze dus gewoon door het lint.. heel vaag.
Dit was mijn verhaal.
?Nogmaals zit ik hier niet om beoordeeld te worden maar om raad MOCHT er raad gegeven kunnen worden