kater gecastreerd of tog niet???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xWhitneyx

kater gecastreerd of tog niet???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 13:49

Hoi allemaal ,
Ik heb sinds 20 maart een onwijs lieve kat genaamd Sky
Sky heb ik overgenomen van mensen die Sky wel wilde ,maar Sky wilden hun niet ( wilde niet meer naar binnen bij zijn baas )
Maar nu het volgende '' probleem '' er staat in zijn paspoort dat hij gecastreerd is , maar.... hij gedraagt zich daar niet naar hij zit steeds te brullen als een kater ( echt heel hard ) en dan voornamelijk 's nachts Verward ook als Sky een fleece deken ziet liggen gaat hij er op zitten spinnen en vervolgens zit hij er op te rijen ( weet niet hoe ik het anders ff moet noemen ) zn geslachtsdeel steekt er dan ook echt een heel stuk uit Boos!
Ook heeft hij naar mijn idee flinke balletjes , of het tekent misschien verkeerd omdat hij een halflangharige kat is en dat het daardoor lijkt dat zn balletjes groter zijn... Maar goed is hij nu wel of niet een gecastreerde kater.. ?
Ik dacht laat ik eerst hier eens wat info vragen voor dat ik naar de dierenarts ga

Vjestagirl

Re: kater gecastreerd of tog niet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:52

Een gecastreerde kater heeft HELEMAAL geen balletjes meer. Dus ik zou hem maar meenemen naar de dierenarts...

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:53

Ik zou even bij de DA langsgaan, ik heb mijn twijfels of deze meneer wel idd echt gecastreerd is.

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 13:55

Ja ik weet het dus niet zeker of het dus balletjes zijn Verward maar hij is nu deels geschoren Ivm klitten ( hij was beetje verwaarloosd in zn vacht ) ook via zn achterpoten maar dus onder zijn staart zitten dus een bosje haar dus dacht misschien wel balletjes

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 14:18

Dan moet je ff voelen/kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 15:43

Vjestagirl schreef:
Een gecastreerde kater heeft HELEMAAL geen balletjes meer. Dus ik zou hem maar meenemen naar de dierenarts...

Dr hangt alleen nog een zakje, ongecastreerd kan je vrij snel zien als de boel nog bol staat weet je genoeg.

xWhitneyx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-08 18:32

oke een zakje dus , maare waarom zou hij zich dan nog zo gedragen? is dit echte kater gedrag of..?