Eind mei gaan mijn vriend en ik met een bedrijfsuitje van zijn werk van vrijdagavond tot zondagavond weg.
Ik heb dus 2 cavia's en 1 konijn bij elkaar zitten en die moeten dus wel gewoon eten en drinken krijgen.
Nu dacht ik dat het waarschijnlijk wel zou gaan om er 2 grote drinkflessen neer te hangen, het bakje met voer goed te vullen en veel hooi neer te leggen. Maar vinden jullie dat dit ook zou kunnen voor die dagen? We vertrekken tenslotte vrijdags pas om 18.00 uur en zijn 's zondags rond 19.00 uur weer thuis.
Mijn ouders wonen best wel een eindje rijden van ons vandaan dus die wil ik eigenlijk niet vragen omdat ik dat dan te veel voor ze vind (met vakantie gaan ze daar altijd naar toe, maar voor die paar dagen wil ik die rompslomp om ze in de auto mee nemen niet doen) en mijn schoonouders zijn dat weekend varen en nemen ons kat al mee aan boord. Dan hebben we nog wel een overbuuf die het wel zou doen als we het vragen, maar die is al in de 80 en eigenlijk wil ik haar niet mee belasten. De andere buren zullen het ook wel doen als we het vragen, maar die hebben nog nooit knaagdieren gehad en ik denk dat ik daar dus ook niet zo op vertrouw wegens het ontsnappen.
Wat is jullie advies?