Heeft jullie hond ook al zulke vreemde fratsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mayflower_

Heeft jullie hond ook al zulke vreemde fratsen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-08 13:04

Wij zijn er nu officiëel achter, onze hond is alcoholist. Gister zaten we met zijn allen op de bank. Mijn vriend had een flesje bier, zette hij even op tafel. Femke likt aan het flesje, maar doet verder nog niks.
Toen het flesje leeg was, pakte Femke het van tafel en hield het op de kop. De laatste drupjes werden gulzig opgeslokt. Haha!
Ze moet dus naar de AAH. (Anonieme Alcoholische Honden). Haha!

En als ze poepen moet, draait ze eerst 3 rondjes, gaat zitten, constateerd dat het toch niet een lekker plekje is.. En gaat 5 cm verderop zitten. Huilen van het lachen

Wilawander

Re: Heeft jullie hond ook al zulke vreemde fratsen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 14:31

Ha dat laatste doet de mijne ook. En dan het liefst boven op een boomstam of mikt in de sloot....... Gestoord

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:40

Wij hebben een teefje de haar poot optilt als een reu als ze gaat plassen. Het 3 keer rondjes draaien doet ze als ze een stok heeft! dan draait ze 3 keer om de stok heen en gaat dan liggen wachten tot je er bent Haha!

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:42

Mijn hond blijkt ook niet vies te zijn van wat bier, hij gooit zelfs expres blikjes, flesjes en glazen bier om om het vervolgens op te gaan likken.Ook gaat hij helemaal uit z'n dak als ik mijn schoenen aan doe.

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:44

@ Benfan: Onze teefje doet dat ook het pootje optillen als ze moet plassen.

Als ze moeten poepen gaan ze ook rondjes draaien.

Het teefje gaat rond 4 uur 's middags blaffen terwijl er niks aan de hand is. En ze lust echt alles en het liefste waar sambal inzit

Het reutje gaat eerst rondjes draaien voor hij gaat liggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 22:45

Onze hond kickt op de afstandbediening,pyama's,pantoffels en labello en vaseline enz Tong uitsteken

Melanie_D

Onze hond moet altijd wat in d'r bek hebben als ze blij is, als je bijvoorbeeld thuiskomt. Meestal is dit een speeltje. Laatst kwam ik thuis en lag onze kat bovenop de hond. Hond natuurlijk weer blij en op zoek naar een speeltje. Deze kon ze niet vinden en uit d'r enthousiasme greep ze de kat maar. Daar schrok ze wel van en liet 'm gelukkig meteen weer los Clown

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Mijn hond gaat nog steeds zeer regelmatig achter zijn staart aan...
En hij doet altijd balletjes onder de kast, en gaat vervolgens net zo lang zitten piepen en zeuren en blaffen tot je hem onder de kast vandaan haalt. Waarna hij hem er weer onder stopt... Clown

Debsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:49

mijn hond die zuipt zich ook klem hoor...
kan de hele dag voor het bierkrat liggen in de hoop dat er 1 omvalt Haha!
je moet er ook geen een laten staan want die kiept ie zelf wel om..

en met poepen tjsa... draaide hij maar eerst 3 rondjes... meneer poept lopend en laat dus een heel spoor achter omdat hij ook nog eens druk bezig is met een bodemonderzoek.

en zand.. kan geen zandplekje voorbij lopen of er moet een gat in gegraven worden(tot irritatie aan toe)

dweilen..zodra ik de dweil tevoorschijn haal begint ie al..
rennen en rennen totdat ie uitglijd over de natte vloer en dan gaat hij nog harder.
Vallen is zijn ultieme hobby
en hij heb nog veel en veel meer idiote fratsen

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 09:52

onze hond heeft adhd, hij rent als een idioot heen en weer met zijn staart tussen zijn benen.

Hij houd van opruimen, zo vind hij ineens 6 tennisballen en takken ga zo maar door.

hij als moet poepen, moet hij eerst 3 rondjes draaien.

AstraGirlieJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:46

de onze heeft de laatste tijd de neiging om met haar drink- en voerbak doorheen het huis te lopen, in de hoop dat iemand hem eten zal geven. (soms kiepert hij met water en al erin de waterbak om, dan is het een zwembad in de garage).

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 13:56

Haha geweldig!

Als ze blij is, gaan haar oortjes opzij
Die van mij is bang voor regen Vork Ze trilt het dan uit
Die van mij beheerst de Shiba scream (deze kennen alleen shiba eigenaren)
Verder poepen wij alleen heeeel heeeel diep in de bosjes
En als er dan wat aan je poepert blijft hangen gaan we heeul hard rennen en gillen Ach gut
Als het donker is, zoeken wij eerst de maan voordat we aan onze avondwandeling kunnen beginnen

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:25

Ja hoor! Voordat er gepoept kan worden eerst 20.000 rondjes draaien, en als hij klaar is wil hij het liefst meteen keihard wegrennen. Zijn lievelingspelletjes zijn rondjes rennen door de tuin en gaten graven in het gazon. Als hij iets van je wil gaat hij voor je liggen of zitten en begint hij te "praten", alleen jammer dat ik hem nog niet kan verstaan.
Het meest leuke vind hij mee op pad met het paard en probeert dan met ons paard te spelen als een hond, probeert tegen hem op te springen en hapt naar zijn neus. Hij weet dat dit niet mag, maar wil het uit enthousiasme toch altijd even proberen als we bijvoorbeeld een stukje hebben gegaloppeerd. Wel leuk vond ik dat hij ons paard beschermt tegen andere honden die te opdringerig zijn, die jaagt hij weg en gaat dan weer heel trots naast het paard lopen zo van "dat heb ik mooi voor elkaar gekregen".

Nice_Gurl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 12:45

Mijn vader zat vroeger bij de politie. En een collega van hem had een politiehond in huis. Die hond was heel erg gehecht aan een stofzuiger Clown . Nog zo'n ouderwetse, dus ook een zware. In huis nam die hond de stofzuiger overal mee naar toe. Er zat een leren hengsel aan en die deed ie in zijn bek. Je mocht ook niet dichtbij de stofzuiger komen Tong uitsteken. En de hond moest er ook altijd mee slapen Slapen Tong uitsteken.

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:18

Een van onze honden (Joey) is gek op witte wijn! Hij kan ook niet normaal poepen, hij blijft gewoon doorlopen waardoor er een heel spoor achter hem aanligt. Ook blaft hij áltijd de verkeerde kant op. Bijvoorbeeld staan de andere 3 honden naar de poort te blaffen, en Joey in de richting van de achtertuin Gestoord
Nee, echt snugger is hij niet Huilen van het lachen

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 14:20

mijn hond poept in rijtjes, niet op een hoopje..
ze laat een keutel vallen, gaat dan een beetje opzij... en dit herhaalt ze steeds.. ze legt echt een spoor..
Heel erg handig als je daar met je poopascoopa staat..

Oja.. ze wil ook altijd met het volle zakje spelen.. erg leuk...

Polly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-08 15:27

onze hond draait ook minstens 3 rondjes voor hij gaat poepen, én ik heb hem een paar keer betrapt dat hij staand deed alsof hij plaste, maar stiekem aan het poepen was, het zag er niet uit. Huilen van het lachen

en onze hond heeft ook een keer in het talpa logo gepoept Huilen van het lachen