Beetje lang vaag verhaal hoe ik aan ze gekomen ben, maar nu zijn ze er. En moet zeggen dat ik er heel blij mee ben

Heb 3 huisgenoten waaronder een mede-nederlandse en zij heeft Ben tijdelijk "geleased"
Ze gaan straks weer lekker met mij mee naar nederland maar dat duurt nog wel 4 maanden.
Maar genoeg gez*ver
Mag ik u voorstellen Daniel roepnaam: Daan

Daan is een punkertje en ik ken een Daan die nogal punk was, en een van mijn deense vrienden hier heet Daniel. Dus en een punker en een herinnering aan denemarken.
Mag ik u voorstellen Benjamin roepnaam: Ben

Ben is de naam van de vader van mijn huisgenoot. Benjamin is de naam van een deense vriend hier, dus zelfde verhaal als bij daan. Lekker handig dus

Daan en Ben kwamen bij de dierenwinkel vandaan apart in kooitjes onder het mom van "ze vechten"
Maar ik was verliefd op Daan en huisgenoot op Ben..en 2 mannetjes, die vechten en al apart zitten tzja die zullen niet snel meer in een groep opgenomen worden. (daan 2 maanden oud en ben toch al 4/5) Een kooi moest ik zowiezo hebben en deense huisgenoot had er nog eentje dus allebei mee, en in aparte kooien op onze kamers.
Tot ik het op een dag nou eens zeker wou weten, dus op de grond gaan zitten voeten tegen elkaar, ben en daan erbij en "kijken wat ie doet". heb inmiddels genoeg cavia's gezien, vastgehouden en mee gewerkt dus mochten ze aggresief neigen te worden hadden we ze zo weer opgepakt.
Tegendeel bleek waar, piepen borrelen en spelen en springen. Zo 2 weken lang, iedere dag ietsje langer bij elkaar. En het bleef goed gaan.
Een keer na anderhalve week werd er even rangorde bepaald, maar dat was even knagen hoog op de poten gaan staan en het was klaar.
Dus na 2 weken hebben we de grote stap gezet, kooi verschonen en met zijn tweeen in een kooi!
Resultaat: Ik heb twee dikke buddys die de hele dag heerlijk bij elkaar zijn bezig zijn spelen en ben die zelfs een heel nieuw karakter heeft gekregen (positief)
Ben hier toch wel trots op en blij mee dus hier wat foto's van beide samen

Bedankt voor het kijken en groetjes van ons