Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Maar dat komt misschien omdat ik niet zoveel met caafjes heb.. Kan me er dus niet zoveel bij voorstellen.. Sophie2 schreef:Ik vind het trouwens wel een heeeeeel klein beetje overdrevenMaar dat komt misschien omdat ik niet zoveel met caafjes heb.. Kan me er dus niet zoveel bij voorstellen..
Sophie2 schreef:Wat rot zeg.. Veel sterkte. Ik vind het trouwens wel een heeeeeel klein beetje overdrevenMaar dat komt misschien omdat ik niet zoveel met caafjes heb.. Kan me er dus niet zoveel bij voorstellen..

Kan je niet maken zoiets te zeggen..
Ik bedoel het helemaal niet vervelend, maar je kan ook wel denken van, kom op.. Het gaat hier niet om een mens dat je verliest, het gaat wel om een cavia. En natuurlijk kun je van dat dier houden, zielsveel zelfs en dat doet ook heel veel pijn. Maar dat je je totaal geen raad meer weet, dat vind ik gewoon wat overdreven, sorry dat ik mijn mening geef
Kan ook zeker heel verdrietig zijn hoor, om een huisdier dat overlijdt. Maar me geen raad meer weten, dat gebeurd niet bij een huisdier verliezen. Tenminste bij mij niet