Elaine schreef:Wat ik eigenlijk niet snap is waarom mensen altijd eerst naar Bokt rennen voor problemen met dieren, maar waarom bel je de dierenarts niet even voor informatie?
omdat je soms overal graag even info wilt verzamelen...zolang ze niet accuut dood kunnen gaan lijkt me het helemaal geen probleem om zo veel mogelijk info ergens vandaan te halen...dus ook op bokt..
vind ik dan!
maar onze teef heeft dus ook bij overgang op ander voer gehad dat ze veel meer moest poepen, kan dus dat dat het is....mmm ben je ook misschien net verhuisd? misschien ook wennen aan nwe omgeving..en misschien idd door het poepen je andere hond laten weten dat zij degene is waarvan het huis is...volgens mij wel ergens gelezen dat ze dat zo kunnen laten zien aan een andere hond...
tja het slopen denk ik omdat en dr maatje weg was en uitproberen wat allemaal eetbaar is en niet..grenze verkennen....
je kan idd best wel een club bellen, je hebt de stafford school in schiedam, daar hebben ze alleen maar ervaring met engelse en amerikaanse staffords..als je wilt kan ik wel pb sturen met adres als je het niet via een site kan vinden? ik heb daar goede ervaringen mee en heb in doorn op puppy en basis en a cursus gezeten..dat was hondenschool braaf en daar heb ik het meest geleerd.
onze stafford teef was ook vanaf het begin een kroelkip en lsapie..nu 3 jaar en nog steeds zo...maar nog nooit ergens aan gekauwd...nooit naar getaalt...dus..weet niet of dat zo blijft hoor, als je je best doet komt dat vast wel goed!