Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
So0p_ schreef:Hoi,
Mijn moeder en een man uit onze buurt hebben erg vaak ruzie over het feit dat mijn moeder de honden los laat lopen. Wij wonen in het buitengebied, dus wij dachten/denken dat je de honden los mag laten lopen, alleen kunnen we hier niets over vinden op internet..
Weet iemand dus of dit mag in het buitengebied? (Wij wonen trouwens op een boerderij en wonen echt in een boeren gebied, het buitengebied van Epe)
Groetjes
Anne_GTI schreef:So0p_ schreef:Hoi,
Mijn moeder en een man uit onze buurt hebben erg vaak ruzie over het feit dat mijn moeder de honden los laat lopen. Wij wonen in het buitengebied, dus wij dachten/denken dat je de honden los mag laten lopen, alleen kunnen we hier niets over vinden op internet..
Weet iemand dus of dit mag in het buitengebied? (Wij wonen trouwens op een boerderij en wonen echt in een boeren gebied, het buitengebied van Epe)
Groetjes
Nog geen kaart van de gemeente gehad? Die gaan ze nl. deze week versturen.
Kristie schreef:Als niemand er verder last van hebt, en jullie de poep opruimen is er toch verder weinig aan de hand?
Groetjes
wizewo schreef:Gos, mijn vroegere DH kon ik in principe overal los laten, maar op drukke stukken en bij andere honden, had ik haar altijd vast. Op minder drukke stukken maar toch altijd met het passeren van mensen liet ik haar vlak naast me lopen, niet altijd aangelijnd. Je hebt altijd mensen die paniekeren en bangig zijn, dat wil ik even voorkomen.
Mijn huidige hond luistert perfect maar vindt alles abnormaal reuze intressant en luistert dan niet meer(konijn, eehoorn, hond,fietser...). Deze blijft dus vast tot ik echt helemaal alleen ben en dan kan hij wel eens los, om te oefenen. Ik vind dat niemand er last van mag hebben.(jouw last komt niet altijd overeen met wat vreemde lastig vinden)
Groetjes