Uiteraard weet iedereen dat vele trappen lopen niet goed is...
Nu ben ik uiteraard zuinig op mijn doggie en wou hier daarom even de vraag voorleggen....
Ik ben druk bezig om een grotere en betere woning te krijgen aangezien ik nu nog antikraak zit en hier totaal niet op mijn plek ben

[LZP] Burenprobleem, zo kwaad! en niks kunnen doen....
Nu zijn er maar weinig woningen met tuin en de wachtrijen zijn zeer lang
Nu zijn er wel veel flats bij ons maar niet allen met lift
Nu zag ik bijv een hele mooie 4 kamerwoning met groot balkon tegen een redelijke prijs waar ik meer kans op maak dan de eengezins...
MAAR...ja daar hik ik dus tegen een probleem aan
geen lift en op 1 hoog

2 kleine trappen dus...(in totaal als ik het goed zeg 10 tredes, wel een brede trap)
en dit is niet de eerste keer dat zo een woning aangeboden word
nou zegt mijn moeder dat ik gewoon op de woningen moet reageren,maar ik zie dan een probleem ivm de trappen en [***]...
Nou is hij weliswaar al bijna 15 maanden maar toch!
Hoeveel kwaad kan dit? Ik wil hem gewoon niet vergallen...
Nou heeft hij heus wel eens een klein trappetje in het park gelopen en dat gaat dan ook met veel beleid (hij is ook zuinig op zichzelf)
maar ik ben gewoon bang dat ik hem dan na 3 jaar kan afschrijven op zijn heupen...
Moeder zegt dat het dan mijn keuze in woningen echt teveel beperkt en daar heeft ze wel een klein beetje gelijk in...
daarom de vraag hier en ik ga ook even in overleg met de DA
als het te riskant is dan maar langer wachten en duimen dat we voor eind 2009 wel wat gevonden hebben anders staan we met z'n drieeen op straat
en geen idee hoe lang ik het door mijn burenruzie nog ga uithouden