die arme lieve kater is er niet meer.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xxjillxx

die arme lieve kater is er niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-08 22:30

Ik weet niet of ik het hier mag plaatsen omdat het geen paard is,
maar ik wil het toch even kwijt,je hoeft er geen tijd voor te nemen om het te lezen, maar ik wil het toch even kwijt.

Wij hebben thuis wel een hond elk dier komt er in, maar een kat heeft hier niet mogen komen vanwege mijn vader die er echt neit dol op is, en de hond ook niet zo heel erg.
maar mijn tante heeft altijd katten gehad, en ik ben ook heel erg closh met mijn tante om zo maar even te zeggen een soort 2de moeder klinkt gek maar zo voel ik het wel, ik ging ook altijd mee met katten uitzoeken en verzorgde ze ook altijd als zij er niet was, ik ben daarom ook altijd gek geweest op haar katten, ze heeft de laatste 2/3 jaar alleen maar katten uit het asiel genomen omdat ze vind alle kittens krijgen toch wel een huisje, ik noem het maar we (mijn tante en ik) want wij gingen over de katten laat ik zo maar even zeggen, alleen maar downs gehad met katten het ging eigenlijk nooit echt goed met de asielkatten, maar toch gehouden. vaak zijn ze al snel overleden, nu was onze laatste kat saar overleden, en hebben we toch maar een nieuwe genomen een hele mooie zwarte kater met 1 wit spitje op zijn borst het was een echte chef, daarom noemde we hem ook chef, hij was op het begin heel erg schuw maar naderhand tegen ons niet meer, maar als er versite kwam ging hij heel snel naar boven, maar hij werd ziek , hij plaste heel veel binnen, maar dat ging naderhand goed, maar de laatste 2 maanden at hij steeds slechter dus wij naar de dokter, bloed laten prikken maar dat is al een ramp want hij moet dan onder narcose omdat hij anders gaat bijten krabben alles eraan gaat doen om weg te kunnen, er kwam uit dat het niet goed was met zijn nieren nou weer medicijnen(had hij al eerder gehad), het sloeg wel aan maar eergister belde me tante op hij eet en drinkt doet niks meer, dus wij s'avonds 2de paasdag naar de dierenarts(hij was niet blij want het was tenslotte 2de paasdag en hij was ons vervangende arts andere was er niet), hij zij misschien overleefd hij de narcose niet dus dat klinkt niet goed, we moesten met zijn vieren de dokter zelf 1 assistente mijn tante en ik beet houden, en toen ging het maar net, hij zei je krijgt zelf spuiten mee en dan moet je hem 3 dagen zelf prikken(ik ben het gewend met een hond die had suikerziekte)maar deze kat was heel anders, hij heeft 1 dag gegeten, maar dat was het me tante belt me net op, we moeten naar de da het gaat echt niet meer, dus wij net naar de da onze echte eigen dierenarts hij zegt zijn nieren zijn helemaal kapot, en ze lever funcioneert ook steeds slechter, dus dat betekende inslapen we wisten niet wat we hoorden, het is dan niet mijn eigen kat maar heb zo veel ermee meegemaakt mijn tante vond het ook mijn kat, ik vind het zo vervelend we hebben zo veel downs gehad met katten,en deze was het gewoon het ging steeds met en ineens boef hij is er niet meer:(, ik mis hem gewoon nu al klinkt misschien raar maar jaa:(:'(

sorry jullie hoeven het niet te lezen maar ik wilde gewoon even mijn hart luchten:(

groetjes xjill

ik heb ook nog een gedichtje:
Afscheid

En toch
zullen
wij elkaar
telkens ontmoeten
in onze dromen.
Welterusten

Leo

Re: die arme lieve kater is er niet meer.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-08 14:19

--> BB