Goed natuurlijk hondenvoer (brok)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Gowgirl

Goed natuurlijk hondenvoer (brok)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 21:12

Ik heb me eens verdiept in het hondenvoer en ben erg van geschokken
van wat er allemaal in zit.

Ik probeer nu over te gaan op Farmfood maar een van mijn twee honden lust het echt niet en wordt niet lekker omdat hij niet eet.

Ik heb vandaag pens van Duck gegeven, met wat brok er doorheen, en de pens vist hij er gewoon uit, de brok lust hij echt niet.

Ik vind het prima om mijn hondjes een paar keer per week versvlees te geven maar ik wil ze ook gewoon brokjes kunnen voeren.

Weet iemand een goede, ook natuurlijke (of zo natuurlijk mogelijk) brok die misschien wel wat smakelijker is?

Ecostyle heb ik ook geprobeerd, deze worden ook uitgespuugt Boos!

Wilawander

Re: Goed natuurlijk hondenvoer (brok)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 22:20

Ik voer nu aan één van mijn honden het voer van Dodson and Horell is vrij natuurlijk voer en vinden ze erg lekker.

margaretha1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:02

Mijn hond krijgt Carocroc.
Dit is hoogwaardig voer, zonder kleur-geur-of smaakstoffen.
En ze vindt het heerlijk!
(onze katten geeft ik de katten-variant: carocat)

EmEm

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:18

Mijn hond vindt brokken ook niet lekker (heb 3 merken geprobeerd). Hij staat nu volledig op kant en klaar vers voer (diepvries).
Ik wilde eerst ook perse brokken bij blijven voeren, maar ben toch overstag gegaan. Heb weinig zin in dat gedoe met die brokken elke keer.

Maar je vraagt om natuurlijke brok:
Bijv. Cavom, Prins (beide geperste variant net als FarmFood). Beide heb ik bij mijn hond geprobeerd. Prins at hij nog het beste, maar toch niet echt met veel plezier.
Verder heb je nog HappyDog, Orijen (heel duur volgens mij), Biofood, Canex, Greenheart en er is vast nog meer.

Overigens is het beter om versvoer en brokken niet te mengen. Beiden vragen een ander soort vertering, en soms krijgen honden daar last van de darmen van. Dus je kunt dan beter 2 of 3 dagen per week versvoer geven en de andere dagen gewoon brok.

Succes ermee!

Blondie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 00:23

Die van mij krijgt gewoon van de aldi scheeld nogal wat in prijs en hij eet het net zo goed.

gewoon alleen brok voeren als ze honger krijgen eten ze het echt wel!