Labrador-liefhebbers op bokt? :)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mila87

Labrador-liefhebbers op bokt? :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 14:21

Hai bokkers,

ik heb even gezocht maar geen specifiek topic gevonden over labradors dus dacht ik..daar wordt het tijd voor! Vork

Ik heb zelf 2 blonde labradors:
Demi (a.k.a. Dikke) is een 10 jaar oude, behoorlijke dikke, en verwende sik. Ze was altijd heel vitaal en zag er jong uit maar haar leeftijd begint nu echt toe te slaan.
Bailey (a.k.a. Puppy) is onze 1 jaar oude, ahdh idiote, super aanhankelijke, verwende, en niet dikke puppy.

Waarom 2 labradors?
Ik denk dat het ras perfect bij me past. De klik was er direct. ik ben een dieren gek en dus gek op iedere hond maar met deze 2 is de band zo sterk. het zijn mijn huisgenootjes, mijn maatjes en het zijn net mensen.

Zijn er meer labrador liefhebbers? Zou leuk zijn om ervaringen van onze onnozele goedzakken uit te wisselen. Vork

Afbeelding

niet te vergeten: water ratten!!
Afbeelding

ons omaatje Lachen
Afbeelding

Rindin

Re: Labrador-liefhebbers op bokt? :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:20

Wij hebben er ook 1. Ook een blonde, een teefje van 1,5 jaar. Zo gek als een deur, doet hetzelfde met plassen als jullie pup. Ook al vriest het dat het kraakt Clown Ze is onwijs lief, maar wel een beetje dom. Luistert heel slecht. Maar goed, ze is echt een droppie. Staat een puppy-foto in mijn profiel.

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:25

Afbeelding
Zo ligt ze regelmatig te slapen Clown

Afbeelding
Gek, maar wel lief Lachen

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:27

nee heb geen labrador maar vind ze wel onswijs lief

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:28

Wij hebben 2 zwarte labradors.
Ronaldo van 4,5 jaar: opgeleid bij de Reddingshonden, speuren.
En Baloe van 12 weken: nog in opleiding voor sloper.
filmpje een van hun eerste dagen samen.
http://www.youtube.com/watch?v=GM4_f8LgGIY

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 17:35

Wij hebben een bruine labrador reu van 5 jaar, Karel genaamd.
Hij is heel slim, kent een heleboel kunstjes, maar wanneer er andere honden zijn luistert hij voor geen meter Clown Verder is hij super lief Lovers En gek op ieders aandacht Bloos

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Verdere foto's zie mijn profiel (met de aangegeven topics) of Karel

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 18:38

@ rindin: zo als die van jou erbij ligt, ligt die oude van ons ook..haha op de kop, tanden bloot. dikke knort als een idioot. heeft de laatste tijd van alles te vertellen Haha! wanneer ze zich krapt gaat het: hmmm hmm hmm.
wat een mooie heb je

@ dirkje: ohhh wat zijn die bruine geweldig mooi. heb zelf 2 blonde. geen idee waarom allebei blond. ben gewoon verliefd geworden op hun uitstraling.

@ janouk: oohh geweldig, dat puppy buikje. zooo lief. labradors zijn wel de mooiste puppys hoor Tong uitsteken super hoe ze samen spelen, dat doen die van ons ook. samen met 1 touw of knuffel. blijft niets van die dingen over.

bij onze labradors draait het ook om eten. dikke denkt aan niets anders dan eten, ze eet echt alllles, kwam laatst nog weer binnen met een mezenbol...pff wordt je niet goed van. kan niets laten staan, tis zo weg.
dikke is heel trouw, hebben jullie honden dat ook?
als ik buiten sta en iemand anders wil even met dikke lopen gaat ze niet mee. ze blijft net zolang staan tot ik naast haar sta en dus ook mee loop. als ik stil sta, staat zij stil. als ik begin te rennen, rent ze mee. heel leuk als iemand anders de lijn vast heeft.
als ik ergens binnen ben zit ze net zolang voor de deur tot ik terug ben. ze is zo aan me gehecht, geweldig. Haha!

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-03-08 18:45

Afbeelding

Afbeelding
waar blijft mijn vrouwtje nou?? Lovers

(ik wist dit niet, totdat iemand fotos maakte, was behoorlijk ontroerd)

edit: ohja, die pootjes op de rand doet ze bijna overal. geen idee waarom.

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:09

Ja hier nog een.
Roxanne, of ook wel Sanne.
Inmiddels al weer 5 jaar oud. Is de jongste van het stel, maar wil zich gergeld voordoen als de oudste.
Sanne kan nogal een gebruiksaanwijzing hebben, voornamelijk tegen over kleine honden.
Voor andere is ze een lieverd en kinderen kan ze wel opvreten (en dit maal uit liefde Knipoog )
Afbeelding
En dit kleine hondje vind ze dan wel weer geweldig!
Afbeelding

Eve_lien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 20:13

Hihi wat een heerlijke beesten zijn het he?
Wij hebben een blonde.
Ze is tien.. maar nog altijd vrij mini, te licht en ze heeft te weinig pigment. Clown

Afbeelding

diddlmouses

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 22:04

LABJES!!!!

Wat een mooie fotos zitten erbij zeg!

Wij zijn vandaag bij onze toekomstige pup wezen kijken.
Nog 5 weekjes geduld en dan komt ze Hyper! Hyper!

Afbeelding[/quote]

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:22

Pel schreef:
@ rindin: zo als die van jou erbij ligt, ligt die oude van ons ook..haha op de kop, tanden bloot. dikke knort als een idioot. heeft de laatste tijd van alles te vertellen Haha! wanneer ze zich krapt gaat het: hmmm hmm hmm.
wat een mooie heb je

@ dirkje: ohhh wat zijn die bruine geweldig mooi. heb zelf 2 blonde. geen idee waarom allebei blond. ben gewoon verliefd geworden op hun uitstraling.

@ janouk: oohh geweldig, dat puppy buikje. zooo lief. labradors zijn wel de mooiste puppys hoor Tong uitsteken super hoe ze samen spelen, dat doen die van ons ook. samen met 1 touw of knuffel. blijft niets van die dingen over.

bij onze labradors draait het ook om eten. dikke denkt aan niets anders dan eten, ze eet echt alllles, kwam laatst nog weer binnen met een mezenbol...pff wordt je niet goed van. kan niets laten staan, tis zo weg.
dikke is heel trouw, hebben jullie honden dat ook?
als ik buiten sta en iemand anders wil even met dikke lopen gaat ze niet mee. ze blijft net zolang staan tot ik naast haar sta en dus ook mee loop. als ik stil sta, staat zij stil. als ik begin te rennen, rent ze mee. heel leuk als iemand anders de lijn vast heeft.
als ik ergens binnen ben zit ze net zolang voor de deur tot ik terug ben. ze is zo aan me gehecht, geweldig. Haha!

Die van ons heeft ook hele verhalen in d'r slaap. Ze gromt veel in d'r slaap, piepen, zelfs blaffen Clown En als ze een leuke droom heeft kwispelt ze zelfs in d'r slaap Clown Die van ons is in huis wel trouw, trekt vooral naar mijn broertje. Maar buiten is iedereen leuk, ze gaat het liefst bij iedereen even langs voor aandacht. En ze is helemaal weg van kinderen!

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 15:31

Jaaa wat een leuk topic! Haha!
Even een foto zoeken van onze bruine Lab! Jari heet hij. Hij is ontzettend lief en doet echt nooit wat gemeens. Wel is hij lekker snugger. Vork Hij is nu 8 jaar maar ziet er nog uit als een hond van 3 en is nog heel erg speels en vind echt alles leuk en iedereen is lief, haha!

Afbeelding
Op zijn favoriete plekje in de zon, op het gras in de tuin!

Afbeelding
SPELEEEN! Clown

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 15:52

haha jah die laatste foto..ik heb net nog even foto`s gemaakt met die 2 idioten in de sneeuw. bailey jaagt op de sneeuwvlokjes, rant er achteraan, springt in de lucht. dat doet ze trouwens heel veel. op haar achter poten de lucht in, ze komt met haar koppie recht voor mijne (en ik ben lang! ) een adhd geval.
dikke droomt ook zoveel, dan sparteld ze (zeg altijd dat ze zwemt Clown ) en piept ze. ze ligt ook op de kop dan Clown dikke ligt de laatste tijd heel schattig met haar pootjes over haar neus.

ohh die choco puppys, hoe geweldig! heb je al een naam in gedachten dan?
ik neem echt een bruine hierna..

en nu minder nieuws: ga zo met mn omaatje naar de dierenarts. ze wordt de laatste tijd steeds maar dikker, en ik dacht dat het lag aan het ras en haar leeftijd maar dit is niet normaal meer. zeer harde opgeblazen buik, alsik eraan kom gaat het:hmmmm..en dan niet op de leuke manier. dikke staat bekend om haar eet-graag buien, ik moet haar nu echt met de neus in de brokken duwen voordat ze begint te eten. echt niet goed in orde. ze lijdt nu onder haar gewicht, terwijl ze op strikt dieet is. vreemd :S
wil absoluut niet dat ze lijdt, dus mis ik de cursus met bailey. dat is altijd in te halen.
zal vast niets ergs uitkomen, maar een keer controleren is nooit weg.
toch ben ik heel zenuwachtig. ze is laatst al geopereerd aan een baarmoeder infecte, koste me 300 euro maar dat is ze meer dan 100% waard. nogmaals een dure operatie zit er niet in, qua budget. maar misschien is het niet nodig. ik vindt haar gewoon anders, niet dikke meer.
zal zo nog even fototjes plaatsen..sneeuw is leuk Clown

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-08 15:56

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ze zijn heel hecht samen..

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:04

Hallo Doei!.

Wij hebben ook een labrador, een schat van een dier Lovers .
Echt zo aanhankelijk, knuffelig, lief, schattig, braaf, leergierig: alles wat je je kunt wensen! Lachen
Het is een teef, genaamd Arwen en nu 3 jaar oud. Ze is in feite eerder wit dan blond, maar ze is wel al wat verdonkerd tgo in het begin. In het begin was ze echt spierwit "ooh een witte labrador, dat heb ik nu nog nooit gezien" "amai, die is wit". Clown

Arwen kan ook piepen, blaffen, grommen in haar slaap, geweldig vindt iedereen dat *LOL*. Vroeger vond ze trouwens alle mensen even leuk, maar nu zijn er mensen waar ze echt niets van moet hebben. Ze zou je zeker wel verdedigen, heeft ze trouwens al gedaan. Pling

Afbeelding

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:04

Aah echt super leuke foto's! Hier ligt niet zoveel sneeuw..maar ik zal snel eens nieuwe recente foto's maken! Ik ga er nu eentje zoeken van met kerst...

Heel veel succesn Pel bij de dierenarts..is nooit leuk om daar heen te gaan:(

Serafina80

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:08

Met zijn nieuwe kerst hals band..haha! Verder nooit om ofzo maar toen was het wel leuk! Nu hangt hij aan zijn bench!

Afbeelding

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:08

@ Pel: Jee hopelijk is het niets ernstig. Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben aan het duimen!

Tarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:11

Ja. Ik heb 15 Labrador retrievers, want mijn ouders fokken labradors.
We hebben:
Skye, bruine reu.(deze is alleen als huishond de rest om ook mee te fokken)
Molly, bruine teef.
Demi, bruine teef.
Abby, gele teef.
Wallace, gele reu.
Etoile, zwarte teef.
Nana, zwarte teef.
Frouke, zwarte teef.
Diva, zwarte teef.
Arleen, zwarte teef.
Iona, zwarte teef.
Hope, zwarte teef.
Faith, zwarte teef.
Angus, zwarte teef.
Storm, zwart.

Voor iedereen die al denkt van oh die zitten alleen maar in kennels. Ze komen elke dag allemaal minstens een uur naar binnen en hebben buiten allerlei speelveldjes en gaan allemaal elke ochtend mee naar het strand behalve als er een teef loops/drachtig is.
Ik denk dat ik maar geen foto's plaats, zijn er dan nogal wat.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:12

Wat een mooie lappies hebben jullie *LOL*
Wij hebben een LabradorxRotwijler!
Foto's in me profiel *LOL*

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:16

Waar ik mijn paard verzorg, hebben ze ook een Labrador-(en meerdere rassen)kennel! Lachen Super schattig Lovers Daar hebben we ook onze Karel vandaan Ja

Misschien heeft iemand wel zijn/haar Labrador hier gehaald! Hondenkennel van de Vossenheide
Het is een gediplomeerde hondenkennel Ja En de honden hebben het zeker te weten goed, en maar één keer per jaar een nestje. Bij sommige kennels is dit wel vaker dan één keer, helaas Verdrietig
Laatst bijgewerkt door Dirkje_ op 25-03-08 16:18, in het totaal 1 keer bewerkt

xShanice

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:17

ik had een Labrador Lachen
haar naam was Bailey en het was een chocolade bruine Labrador Lachen
Ze was geloof ik 3 toen ze weg ging Huilen
Mijn ouders hadden haar weg gedaan omdat we tijdgebrek hadden..
dit is ze;
Afbeelding
Bailey&Ik Lovers

Afbeelding

Ze had een wit vlekje op haar borst Lachen maar het was wel een echte labrador Knipoog
Ik hoop dat iemand haar herken maar denk het niet

Dirkje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:21

Shanice: Jammer dat je hond weg moest! Ach gut
Het is wel een dotje, zeg! Ja

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 16:24

Ik heb eerst altijd gezworen bij Duitse Staande, die honden hebben wij altijd gehad. Maar nu hebben we voor het eerst een zwarte labrador. Hij heet officieel Bas maar wij noemen hem Max en hij is 18 maanden. Het is een geweldig trouw beest en super knuffelig en aanhankelijk. Hij komt nog echt op schoot zitten. Heerlijk energiek, snel lerend en fijn karakter. En idd waterratten. Haha!