Misha (hond) showt zich!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Misha (hond) showt zich!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-08 22:05

Hallo bokkers Doei! .

Zoals jullie weten was het vandaag echt raar weer. Af en toe sneeuwde het, dan regende het en dan scheen de zon. En soms was het heel koud. Maar toch, ik verveelde me dood.. Wat moest ik nou doen? gelukkig belde mijn buurmeisje nadat ik goofy had uitgelaten ([BB-ITP] Goofy (hond) showt zich!) aan. We zijn eerst bickel op de foto gaan zetten ([BB-ITP] Bickel (hond) showt zich ook!) en daarna met Misha. Lovers

Misha is een bruine labrador en nog heel jong. Hij is 1 jaar en 7 maandjes Ja . Hij ziet er wel al uit als een groote stoere bink.
Mijn buurmeisje kwam vandaag langs, en wou wel met Misha helpen. Dus gewapend met het fototoestel naar buiten.

Misha kan nog niet veel, daar zijn we nog mee bezig. Ze kan netjes 'hoo' zitten en blijft heel dicht bij je. Ook loopt ze al zonder riem mee op stukjes waar het kan Lachen . We leren haar nu dat ze ook bij 'vreemden' er bnetjes naast blijft, dus buurmeisje heeft goed geholpen! Haha!

Dit is gemaakt met een oud fototoestel die geen mooie foto's kan maken, tenminste geen mooie bewegende. Donderdag krijg ik een nieuwe! Lachen

Hier de foto's met strekfoto! :

Afbeelding
Hallo, ik ben Misha. En ben heel moe Dromen Terwijl ik vandaag nog veel moet leren ook!

Afbeelding
En ik moet nu dus snel naar bedje toe, voor we gaan werken al.. Nors opkijken Dat wordt nog wat.

Afbeelding
Whaa! Wat is dat?! (hier liep mijn buurmeisje er evenlater slippend achteraan.. Huilen van het lachen )

Afbeelding
Hmm.. En nu? Verward Mooi doen Ja !

Afbeelding
Wat een lekkerdinng loopt daar Bloos!

Afbeelding
I Love Takjes. Kijk het buurmeisje van [***] eens in actie! Ik sjok erachteraan Slapen

Afbeelding
Ahh, maar we zijn best lief samen hoor! Haha!

Afbeelding
Die hond ziet me nog steeds niet.. Waar is dat lekkere ding nou? Oo sjit, een foto! Bloos!

Afbeelding
Die beentjes, netjes gelijk he! Tong uitsteken

Afbeelding
Aan het werk! Vingers aflikken

Afbeelding
Ik ben een Zz-Dressuur hond en kan goed strekken! Kwijl

Afbeelding
Galopje? Makkelijk hoor.

Afbeelding
Wordt wel een beetje moe van dat uitsloven..

Afbeelding
En?! Zit Zz-Springen er ook in? Ik ga over de beruchte muur Hyper! !

Afbeelding
Naaaaar huis!! Haha! Eten!!

Afbeelding
En even lief met mijn dinnetje op de foto. D'r haar zat helemaal door de war door het weer.. Arme zij.. Nja, ik vrolijk het plaatje op! Lachen

Doeei, Knuffel Misha.

Bloos! Misha toch!

Doeeg! Doei, doei

Jetske

Re: Misha (hond) showt zich!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 09:38

leuke foto's jor Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 09:40

Dankjewel Jets Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 09:46

Stik Huilen van het lachen Er staat bruine labrador maar ze is zwart.. Huilen van het lachen

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:57

wat een super mooie hond Bloos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 17:58

lana_te schreef:
wat een super mooie hond Bloos!

Supper bedankt Haha! Haha!

Je bent echt fan van ze he Tong uitsteken Je reageert in elk topic hahaha Tong uitsteken Bedankt hoor Haha!