De een is een voedster, hangoor en de ander een uit het asiel gehaalde gecastreerde ram. Dit gaat heel goed samen al is mijn voedster af en toe wat bangig (terwijl dat nergens voor nodig is)
Ze eten allebei heel goed, krijgen 's ochtends een handje Hope Farms brokjes en 's middags een handje science selective. Verder eten ze natuurlijk heel veel hooi op een dag en krijgen ze dagelijks wat groente of fruit. Wat me nu opvalt bij mijn voedster is dat ze wel een wam ontwikkeld (liever niet en de grootte wisselt ook wat) maar eigenlijk maar weinig vlees op haar rug en heupen heeft?? Ze krijgen weinig snoepgoed en al helemaal geen spul waar suiker inzit. Mijn man is echter goed doorvoed en voelt mooi vol aan.
Anderhalve maand geleden hebben ze nog een pipetje gehad tegen alle ecto- en endoparasieten omdat ze wat aan hun oren zaten te krabben, dit ging ook helemaal over, dus wormen zullen het ook niet zijn (kleinere kans iig)
Zijn er ook konijnenexperts op Bokt die mij een tip kunnen geven om mijn voedster beter in het vlees te kunnen laten zitten?
Alvast bedankt!