Mijn vraag is dus eigenlijk aan iedereen: Wat voor hond hebben jullie, en loopt hij los of zit hij in de bench als jullie weggaan? Graag met toelichting waarom, want ben toch wel benieuwd waarom mensen er voor kiezen om het juist zus of zo te doen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Pikeur schreef:Hij zit opgesloten in een kamer van ons huis
Als hij beschikking krijgt tot de rest gaat 'ie weer chocolade vreten enzo (is vaker gebeurd)
chantalvdv schreef:Pikeur schreef:Hij zit opgesloten in een kamer van ons huis
Als hij beschikking krijgt tot de rest gaat 'ie weer chocolade vreten enzo (is vaker gebeurd)
Wat voor hond is het?
Je kunt de chocola toch ook in een kast doen waar hij niet bij kan? Als ik het op tafel laat liggen vreet die van mij het ook op, maar in de kast niet.
Netje schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik een bench voor een puppy kan begrijpen, maar verder vind ik het eigenlijk maar zielig om een beest in zo'n klein hokje te stoppen.
Pikeur schreef:chantalvdv schreef:
Wat voor hond is het?
Je kunt de chocola toch ook in een kast doen waar hij niet bij kan? Als ik het op tafel laat liggen vreet die van mij het ook op, maar in de kast niet.
RottweilerxLabrador
De kast kan niet echt dicht, dus daar kan hij dan met een klein beetje krabbelen wel bij..
Die ruimte waar ze nu in zit is wel best groot, dus ze zit eigenlijk best daar.
Dat risico van loslopen willen we in ieder geval niet meer nemen, 'k ben allang blij dat ze die ene keer niet vergiftigd was
Netje schreef:Dit verhaal snap ik niet hoor: dan leg je de chocola toch in een hoog keukenkastje of zoiets. Omdat jullie dus je chocola (hoeveel heeft een mens daarvan, trouwens) persé in een kastje willen leggen dat niet af te sluiten is, moet je hond de hele dag in een afgesloten kamer zit. Vreeeeeeeeeemdd.
Citaat:(hoeveel heeft een mens daarvan, trouwens)
Citaat:moet je hond de hele dag in een afgesloten kamer zit
Pikeur schreef:Hij zit opgesloten in een kamer van ons huis
chantalvdv schreef:en loopt hij los of zit hij in de bench als jullie weggaan?