Hallo!!
Namens een vriendin van mij die me gevraagd heeft om deze vraag te stellen zou ik jullie willen vragen om jullie mening te geven over hetvolgende.
Sinds januari is 'Poes' bij haar gekomen. 'Poes' is een niet gesterriliseerde pers van 4 jaar die erg slank gebouwd is.
Om te proberen 'Poes' toch wat voller te krijgen krijgt zij kittenvoer gevoerd omdat daar wat meer vet in zit. Ze heeft onbeperkt toegang tot haar voer. Afgelopen dinsdag is 'Poes' naar de kater gebracht voor een nestje, daar heeft zij donderdag bij het ophalen de opmerking gekregen dat die mevrouw 'Poes' toch wel erg iel/dun vond..
Nu is vriendin dus in stress, 'Poes' gewiogen en weegt maar 2,3/2,4 kilo.
Hebben jullie tips/ervaringen met betrekking tot dit probleem en hoeveel moet volgens jullie een gemiddelde niet te stevig gebouwde pers wegen?
Overigens gaat ze morgenavond met 'Poes' naar de dierenarts om het probleem met een deskundige te bespreken. Toch hoor ik graag jullie mening, tips en ervaringen want ook een dierenarts is niet alwetend natuurlijk en kan best dingen over het hoofd zien!
Alvast bedankt voor jullie adviezen!!
Laatst bijgewerkt door Nikitah86 op 14-03-08 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt