Het leek me leuk om te lezen wat voor een raare dingen jullie katten hebben ,
Waardoor ze nouw net iets anders ( voor jouw ) zijn dan de rest .
Ik heb er zelf 3 :
De ene Nieltje die we al het langst ( 9 jaar ) hebben , komt altijd bij je zitten en je troosten als je verdietig bent .
ze is altijd boos als we trug van vakantie komen , dan heeft ze iets van : Hoe konden jullie weg gaan zonder mij.
En ze gaat altijd bij vreemden op schoot zitten.
En het lijkt net , als of ze altijd weet of we blij en boos of verdrietig zijn , volgens mij voelt ze dat heel goed aan. Wij hebben haar uit het asiel , ze was aangereden door een vrachtwagen en had al haar boten in haar rug gebroken gehad.
Trippeltje de hebben we al 6 jaar , ze mauwt echt bij alles wat ze doet en wij doen , ze heeft nog maar 3 pootjes , want voor dat ze haar kregen , is ze onder een auto gekomen en moest haar ene pootje ge amputeerd worden ( als je dat zo schrijft ) , ze geef altijd kopjes en maak gekke geluidjes als ze vogeltje ziet , zoiets als : Mwaa , Maaawa , Maai.
Verder hebben we nu 2 jaar jaar lang , ex-zwerf kat schaffie , hij is echt heel lief en geef vaak liefdes beestjes , hij is gek op boter , en licht graag op je schoot.Toen we zagen , hebben we rond gevraagt of hij een baasje had , maar nee volgens iedereen in de buurt was het een zwerf kat , toen hebben wij hem gevoert en heeft hij de winter door gebracht in een konijnen hok , waar hij uit en in kon , want onze katten waren nog niet aan hem gewent . Toen later mocht hij naar binne , en op dit monent licht hij weer eens lang uit op de bank ..

Groetjes Sanne ..

! Zeker die voor het slapen gaan en als ik wakker word (lang leve snooze
)! Ik hoop dat ik nog lang van haar mag genieten
!!!
, die nog steeds miauwt als een baby. Zie je het voor je? Een hele grote kater die alleen piepgeluiden uit kan brengen
En hij voelt zich echt aangetrokken tot andere katers
en wil ze eten alleen van een schoteltje, ze is echt kieskeurig. Het is wel een schat
...kom je met een lekker duur bakje pate aan dan ruikt ze eraan en gaat het proberen te begraven
Ze komt er echt mee in haar bek aanzetten en legt de bal naast je neer op de bank en gaat er dan met haar pootje tegen aantikken..zovan, ga jij die eens voor mij weggooien
Terwijl ik dit aan het tiepen ben is ze door de kamer aan het racen, over de bank en met een mega jump de tafel over. Haar pootjes piepen er gewoon over als ze moet remmen op de tafel omdat ze anders haar kop tegen het raam stoot

!