Wat maakt jullie kat/poes nou bijzonder ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HorsesWoman

Wat maakt jullie kat/poes nou bijzonder ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 13:12

Hallo allemaal ,

Het leek me leuk om te lezen wat voor een raare dingen jullie katten hebben ,
Waardoor ze nouw net iets anders ( voor jouw ) zijn dan de rest .

Ik heb er zelf 3 :

De ene Nieltje die we al het langst ( 9 jaar ) hebben , komt altijd bij je zitten en je troosten als je verdietig bent .
ze is altijd boos als we trug van vakantie komen , dan heeft ze iets van : Hoe konden jullie weg gaan zonder mij.
En ze gaat altijd bij vreemden op schoot zitten.
En het lijkt net , als of ze altijd weet of we blij en boos of verdrietig zijn , volgens mij voelt ze dat heel goed aan. Wij hebben haar uit het asiel , ze was aangereden door een vrachtwagen en had al haar boten in haar rug gebroken gehad.

Trippeltje de hebben we al 6 jaar , ze mauwt echt bij alles wat ze doet en wij doen , ze heeft nog maar 3 pootjes , want voor dat ze haar kregen , is ze onder een auto gekomen en moest haar ene pootje ge amputeerd worden ( als je dat zo schrijft ) , ze geef altijd kopjes en maak gekke geluidjes als ze vogeltje ziet , zoiets als : Mwaa , Maaawa , Maai.

Verder hebben we nu 2 jaar jaar lang , ex-zwerf kat schaffie , hij is echt heel lief en geef vaak liefdes beestjes , hij is gek op boter , en licht graag op je schoot.Toen we zagen , hebben we rond gevraagt of hij een baasje had , maar nee volgens iedereen in de buurt was het een zwerf kat , toen hebben wij hem gevoert en heeft hij de winter door gebracht in een konijnen hok , waar hij uit en in kon , want onze katten waren nog niet aan hem gewent . Toen later mocht hij naar binne , en op dit monent licht hij weer eens lang uit op de bank .. Haha!

Groetjes Sanne .. Haha!
Laatst bijgewerkt door Ann op 23-03-08 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Spelfout uit titel gehaald.

HorsesWoman

Re: Wat maakt jullie kat/poes nouw bijzonder ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-08 13:30

Niemand ?

Lutjehorsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:15

Mijn poes Lucky is rood met wit van kleur.
Dit vind ik erg bijzonder.
De meeste rood-witte katten zijn katers.

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:17

Mijn turbo en diesel zijn bijzonder omdat ik ze met de hand heb opgevoed.
Van af dag 1 het flesje geven, zijn mijn kindjes Lovers
Het liefst slapen ze bij me op bed, naast mijn hoofd.

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 22:57

Lilo is bijzonder om haar uiterlijk en Fellow om haar domme acties Tong uitsteken

Marigold

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:00

die van ons heeft zelf bedacht dat ze bij ons kwam wonen,
absoluut geen problemen mee, en toen haar baasje verhuiste zonder haar, kwam ze definitief bij ons.
ze begroet me altijd als ze ik thuis kom met gemiauw, en laat ook weten als ze iets van me wil (voer, of naar buiten).
en altijd wel bij me in de buurt, niet op schoot, maar in de buurt.
vind het een super lieve kat en hoop dat ze nog lang blijft,
heb namelijk geen idee van haar leeftijd etc.

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 23:15

Eef (12 jr) is voor mij zo bijzonder omdat ze zo eenkenning is Haha! ! Vriendlief vindt ze nog steeds niets en andere mensen kijkt ze een keer aan en loopt 9 vd 10 x weer weg . En vanwege alle ritueeltjes die we in de loop der jaren hebben opgebouwd Bloos ! Zeker die voor het slapen gaan en als ik wakker word (lang leve snooze Clown )! Ik hoop dat ik nog lang van haar mag genieten Ja !!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:20

muis kan zitten en is echt onuitstaanbaar

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:22

balou is een 12 jarige kat, wit met groen en blauw oog, is bijzonder vanwege zijn ogen en omdat hij zo lekker terug ''praat'' als je wat tegen hem zegt en balou eet niks anders dan alleen zijn kattenvoer, de rest vind hij vies.....wel trekt hij de koelkast open, en haalt het vlees eruit, maakt het stuk en gooit het neer.....maar op eten doet hijhet niet Huilen van het lachen
Gizmo is 1 jaar........die is bijzonder.....omdat ie helemaal gestoord is Gestoord
Laatst bijgewerkt door nati op 14-03-08 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:25

Mijn poes heet Milou en is nu zo'n 1,5 jaar oud. Heb haar gekregen toen ze nog maar 3 weken was, eigenaar had waarschijnlijk totaal geen ervaring met katten. Ik heb haar dus voor een deel met de fles opgevoed. Ze loopt nu buiten als een hondje achter me aan(laat dus niet alleen de hond, maar ook de kat uit Clown ) en zodra de hond aan mijn broek trekt of er iemand aan me zit, deelt ze je een paar meppen uit net zolang totdat iedereen uit mijn buurt is en dan is de kust weer veilig. Ze doet nooit iemand pijn, krabben doet ze niet,bijten ook niet. Kortom tis echt een lieverd. Ze kan kusjes en zitten op commando en houdt het meest van Mozarella kaas Vork

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:31

we hebben sara, semmy, smokey en sandy. de eerste 3 zijn broers en zus en sandy is aankomen lopen. alle vier de katten zijn 11 jaar

smokey is een aparte, deze kat heeft een soort down syndroom. Hij kwijlt als je hem aait en miaauwt heel hard in de nachten. Hij is al een paar keer in de sloot gevallen. En gaat altijd in de wasbak van de keuken zitten Blond
sandy is mijn lieveling, die praat altijd terug en ligt lekker aan het voeteneind van het bed. Slapen

sanne222

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 00:37

Mijn jeweetwelkater is een dikke bange homo Lips are sealed , die nog steeds miauwt als een baby. Zie je het voor je? Een hele grote kater die alleen piepgeluiden uit kan brengen Rolleyes En hij voelt zich echt aangetrokken tot andere katers Zij zijn groot en ik is klein!
Maar toch is het al 8 jaar mijn poezekind en wil ik hem voor geen goud kwijt!!

Dewii

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:31

Onze kat heeft 3 witte haartjes op haar neusje, dat ziet er echt grappig uit. Ook lust ze drop Verward en wil ze eten alleen van een schoteltje, ze is echt kieskeurig. Het is wel een schat Lovers

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:36

Hoi Sannekee:

"Licht op schoot" moet zijn "ligt op schoot".
'Licht" is hetgeen uit een lamp komt, of de zon.
"Ligt" komt van "liggen", dus: "de poes ligt op schoot"

Verder mag je de "w" achter 'nouw' vandaan halen.
"kom nou eens hier" 'wat vind jij nou?" Schrijf je dus zonder 'w" erachter.

Groetjes

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:38

www.catteryriwika.nl

Ik ben "moeder" van 9 schatten van katten.
Terwijl ik dit typ zijn er boven 3 krolse hennen aan het janken naar de katers, en ligt er een kleine irritante Allison op mijn schoot en linkerhand te spinnen Haha!

MyHorseGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 16:42

Ik heb er 2;

Deedee (Witte kat, check profiel) is heel bijzonder voor mij, omdat ik haar heb gekregen voor mijn 6e verjaardag, dat ze het liefst in de badkamer in haar mandje slaapt, en altijd bij je opschoot kruipt. [Echt kruipen Tong uitsteken ]

En Bobby (Cyper in mijn profiel) is heel bijzonder omdat hij mij ziet als zijn 'mama' en altijd aandacht van mij vraagt en dat bij mijn ouders niet doet Tong uitsteken

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:26

Rik ziet ons op straat al van ver aan komen lopen en rent dan hard naar ons toe. Loopt hij gezellig met ons mee naar huis.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 01:16

Op een dag wandelde een vreemde kat de tuin van de schoonouders van mijn zus (lekker ingewikeld Tong uitsteken) binnen. Ze ging miauwen aan de tuindeur tot ze werd binnengelaten. Vervolgens liep ze recht naar de koelkast en ging daar zitten miauwen. Nadat ze gegeten had is ze op de schoot van m'n zus in slaap gevallen. En toen had ze een nieuwe thuis Haha!

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 01:26

Mijn vorige duo was al bijzonder...
Stoffel omdat ie een aparte kleur had, hyperintelligent was en bijzonder eigenwijs maar toch een schatje; dat koppie als ie op de bank lag en dan opkeek alsof ie wilde zeggen 'wat is 't hier gezellig he?' Ook kon hij woordjes (nou en melk bv) en kon hij lachen...
Muts was een engeltje, superzachte superdikke vacht, ubersnoezig om te zien en vooral zo ontzettend lief...soms helaas een beetje domme acties, maar ach, dat was ook altijd wel lachen...
Nu heb ik alweer een jaar een exasielkatje thuis. Caitlin, een driejarige grijsgestreepte dame. En ook zij is al heel speciaal. Ze is superbraaf, op het enge af. Ze weet precies hoe ze moet kijken om iets van me gedaan te krijgen (koppie schuin houden en dan met d'r ooggies knipperen) en ze is zo ontzettend lief....
(maar eigenlijk geldt dat wel voor alle katten, iig die ik heb mogen meemaken, elke kat heeft zo'n zijn eigen streekjes en gekkigheden)

renate85

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-08 10:25

Mijn poes Stitch is een ongelovelijke slijmdoos. Lovers
Ligt het liefst de hele dag op schoot of op een kussen naast je, als het maar bij je in de buurt is.
Zodra ze 's morgens hoort dat je wakker bent begint ze heel hart te miauwen en te hangen aan de deurdruk.
We hebben voor haar dus als een aantal deurklinken anders om moeten zetten, want ze stond regelmatig als op de gang s'morgens haha Vork
Haar natvoer lust ze alleen de ragout versie van en dan het liefst met heeeeeeel veel saus Vingers aflikken...kom je met een lekker duur bakje pate aan dan ruikt ze eraan en gaat het proberen te begraven Nors opkijken
Als je haar voordat ze gaat eten vraagt of ze honger heeft gaat ze op haar achterpoten staan en heel zielig piepen.
En het aller leukste aan haar eigenlijk is dat ze balletjes terug brengt *LOL* Ze komt er echt mee in haar bek aanzetten en legt de bal naast je neer op de bank en gaat er dan met haar pootje tegen aantikken..zovan, ga jij die eens voor mij weggooien Lachen
1 van de minderen dingen zijn haar racebuien Hyper! Terwijl ik dit aan het tiepen ben is ze door de kamer aan het racen, over de bank en met een mega jump de tafel over. Haar pootjes piepen er gewoon over als ze moet remmen op de tafel omdat ze anders haar kop tegen het raam stoot ROFL

Dit is het kleine duiveltje.
Alleen is ze nu een half jaar ouder.
Afbeelding
Afbeelding

Maaaarrr ze kan ook lief zijn....
Afbeelding

Evelienepien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 17:49

@crossmonster: wat een leuke site heb je! En die 2e kater van je (die grijze); wat een lekker ding Haha! !

@ renate85: wat een scheetje, die foto's Vingers aflikken !

En ik vind het toch zo leuk om te lezen dat ze allemaal z'n eigen ding hebben. Grappig! Zo zit er hier 1 nu ontiegelijk mijn aandacht te trekken want het loopt rond etenstijd en stel toch dat ik plotseling geen klok meer kan kijken en vroeger geef Blond ?! Het valt (iedere dag!) te proberen Koe !

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-08 19:06

ALLES!!! hahahhaaha. Mijn Ice is echt mijn moppie. Phoebe ligt mij minder maar dat is natuurlijk ook een moppie. Ze is een echte dame die alleen dingen wil als ze er zelf zin in heeft!
Beide hebben oogjes en een karakter waar je van smelt!!! Lief, aanhankelijk, altijd in voor een knuffel, ze hebben nog nooit lelijk gedaan etc etc...

Ice Lovers
Afbeelding

Phoebe Lovers
Afbeelding

En ze zien er toch lief uit??? hahaha!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 10:17

renate85 schreef:
Mijn poes Stitch is een ongelovelijke slijmdoos. Lovers
Ligt het liefst de hele dag op schoot of op een kussen naast je, als het maar bij je in de buurt is.
Zodra ze 's morgens hoort dat je wakker bent begint ze heel hart te miauwen en te hangen aan de deurdruk.
We hebben voor haar dus als een aantal deurklinken anders om moeten zetten, want ze stond regelmatig als op de gang s'morgens haha Vork
Haar natvoer lust ze alleen de ragout versie van en dan het liefst met heeeeeeel veel saus Vingers aflikken...kom je met een lekker duur bakje pate aan dan ruikt ze eraan en gaat het proberen te begraven Nors opkijken
Als je haar voordat ze gaat eten vraagt of ze honger heeft gaat ze op haar achterpoten staan en heel zielig piepen.
En het aller leukste aan haar eigenlijk is dat ze balletjes terug brengt *LOL* Ze komt er echt mee in haar bek aanzetten en legt de bal naast je neer op de bank en gaat er dan met haar pootje tegen aantikken..zovan, ga jij die eens voor mij weggooien Lachen
1 van de minderen dingen zijn haar racebuien Hyper! Terwijl ik dit aan het tiepen ben is ze door de kamer aan het racen, over de bank en met een mega jump de tafel over. Haar pootjes piepen er gewoon over als ze moet remmen op de tafel omdat ze anders haar kop tegen het raam stoot ROFL

Dit is het kleine duiveltje.
Alleen is ze nu een half jaar ouder.
Afbeelding
Afbeelding

Maaaarrr ze kan ook lief zijn....
Afbeelding

Wat een lieverd !!

HorsesWoman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-08 10:18

xdenisex schreef:
ALLES!!! hahahhaaha. Mijn Ice is echt mijn moppie. Phoebe ligt mij minder maar dat is natuurlijk ook een moppie. Ze is een echte dame die alleen dingen wil als ze er zelf zin in heeft!
Beide hebben oogjes en een karakter waar je van smelt!!! Lief, aanhankelijk, altijd in voor een knuffel, ze hebben nog nooit lelijk gedaan etc etc...

Ice Lovers
Afbeelding

Phoebe Lovers
Afbeelding

En ze zien er toch lief uit??? hahaha!

Die hebben ook lekkeren kopjes !!
Voor al die Phoebe vind ik erg mooi !!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 18:44

Onze kater apporteerd Haha!. Als dat niet bijzonder is... Hij is dol op het gele balletje dat altijd in de kindersurprise-eitjes verstopt zit, hele uren kan hij daar mee spelen. Op een gegeven moment neemt hij het vast in zijn mond en komt hij het voor je voeten leggen. Hij staat dan te wachten totdat je heb terug weggooit. Dan gaat hij erachteraan en komt hij het weer voor je voeten leggen...

Verder zit hij ook ALTIJD naast mij/mijn moeder als we in de tuin bezig zijn.

Hij is dan ook wel vanaf zijn twee weken grootgebracht met de papfles. Als kitten zag hij er echt afschuwelijk uit. Scheve poten, bruinachtige kleur, lelijke vacht, alles behalve weldoorvoed... een scharminkel. Tot ieders verbazing is hij echter uitgegroeid tot een geweldig mooie zwarte kater. Pracht van een beest!