Het leek me leuk om te lezen wat voor een raare dingen jullie katten hebben ,
Waardoor ze nouw net iets anders ( voor jouw ) zijn dan de rest .
Ik heb er zelf 3 :
De ene Nieltje die we al het langst ( 9 jaar ) hebben , komt altijd bij je zitten en je troosten als je verdietig bent .
ze is altijd boos als we trug van vakantie komen , dan heeft ze iets van : Hoe konden jullie weg gaan zonder mij.
En ze gaat altijd bij vreemden op schoot zitten.
En het lijkt net , als of ze altijd weet of we blij en boos of verdrietig zijn , volgens mij voelt ze dat heel goed aan. Wij hebben haar uit het asiel , ze was aangereden door een vrachtwagen en had al haar boten in haar rug gebroken gehad.
Trippeltje de hebben we al 6 jaar , ze mauwt echt bij alles wat ze doet en wij doen , ze heeft nog maar 3 pootjes , want voor dat ze haar kregen , is ze onder een auto gekomen en moest haar ene pootje ge amputeerd worden ( als je dat zo schrijft ) , ze geef altijd kopjes en maak gekke geluidjes als ze vogeltje ziet , zoiets als : Mwaa , Maaawa , Maai.
Verder hebben we nu 2 jaar jaar lang , ex-zwerf kat schaffie , hij is echt heel lief en geef vaak liefdes beestjes , hij is gek op boter , en licht graag op je schoot.Toen we zagen , hebben we rond gevraagt of hij een baasje had , maar nee volgens iedereen in de buurt was het een zwerf kat , toen hebben wij hem gevoert en heeft hij de winter door gebracht in een konijnen hok , waar hij uit en in kon , want onze katten waren nog niet aan hem gewent . Toen later mocht hij naar binne , en op dit monent licht hij weer eens lang uit op de bank ..

Groetjes Sanne ..