Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiNdA1986 schreef:Ikzelf zou kijken voor een andere caaf van die leeftijd, dan zijn ze in ieder geval samen, want alleen is wel zielig.
stef schreef:LiNdA1986 schreef:Ikzelf zou kijken voor een andere caaf van die leeftijd, dan zijn ze in ieder geval samen, want alleen is wel zielig.
Zoals in mijn openingspost staat komen er geen nieuwe cavia's meer bij. Ik wil ontzettend graag mijn voliere beplanten, en zolang er cavia's inzitten gaat dat niet (aangezien die de planten opeten, met alle gevolgen van dien).
Beestje zit mij niet in de weg, ze hoeft van mij dus niet weg zodat ik planten neer kan zetten (anders hadden de anderen die ik had allang weg geweest).
Daarbij, als ik een andere caaf zóu kopen, blijf je steeds tegen hetzelfde probleem aan lopen en moet ik dus (kennelijk) mijn hele leven cavia's houden (die beestjes gaan nu eenmaal een keer dood)
SuperSmurf schreef:`Kan dat dan ook met ratten? Ik heb nu nl twee ratten, maar ben bang dat ik er straks geen nieuwe bij kan zetten. Dit omdat ze elkaar dan misschien niet accepteren
Jennylicious schreef:Jawel dat is het dus wel.
stef schreef:Keerzijde is dat als ik haar weg geef ze hoogst waarschijnlijk in een normaal formaat hok komt, terwijl ze nu zo'n 8m2 tot haar beschikking heeft...
Vind ik dan ook weer sneu...
zit dus nog in dubio
pluklief schreef:Jennylicious schreef:Jawel dat is het dus wel.
Lijkt me nou niet echt ideaal, als ik naar deze 2 dames hier kijken rennen ze samen ze slapen samen 'babbelen' tegen elkaar, dat heb je bij een knuffel allemaal niet. Die zit alleen maar stil te zitten ik denk niet dat je cavia er al snel achter is dat zijn nieuwe vriend nep is.
Jennylicious schreef:En trouwens, mijn konijn heeft ook een knuffel, en die gebruikt hem wel als speelmaatje door het ding door het hele hok te gooien, dan weer er naar toe te gaan om vervolgens weer door het hok te gaan gooien (A).
Jennylicious schreef:stef schreef:Keerzijde is dat als ik haar weg geef ze hoogst waarschijnlijk in een normaal formaat hok komt, terwijl ze nu zo'n 8m2 tot haar beschikking heeft...
Vind ik dan ook weer sneu...
zit dus nog in dubio
Maar je wilt toch geen cavia's meer? Waarom, doe je haar niet weg, met het hok voor een beschaafd bedrag erbij? En zeg je gaat alleen weg met hok.