Dierenpret Houten 2008

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Calanddra

Dierenpret Houten 2008

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 01:45

Gaan er ook bokkers dit jaar naar Dierenpret in Houten?

De evenementen die tegelijk op zondag 06 April 2008 gaan plaatsvinden zijn:

Exoknaag - Kleindier-evenement

Kattenshow - Kattenshow

Kromsnaveldag - (geintegreerd in exoknaag) Kromsnavel-evenement

Terraria - Algemene reptielen-evenement

Spinnen en insecten - spinnen en insecten

Nationale Frettendag - Nationale Frettendag Houten

http://www.ter.nl/vhmevents_prj/index.p ... &Itemid=92
Hier is meer info te vinden over deze evenementen.

Entree: €8
Van 10.00 - 17.00

Ik ben 2 jaar geleden gegaan en vond het wel leuk Lachen
1 tip: ga niet te laat, ik was die keer ietwat later en heb eerst driekwartier in de rij gestaan.

Moet wel oppassen dat ik niet met een hamster thuis kom Schijnheilig

Groetjes Jenn

LiNdA1986

Re: Dierenpret Houten 2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 13:47

Ik zit er ook aan te denken om te gaan. Lijkt me wel leuk!

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:26

Zit met 4 katten op de kattenshow Ja

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:36

Ik met 1 Haha!

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:19

Wij gaan ook! Dochter Anouk gaat voor de hamsters, en wij gaan mee om de rest te bekijken.
Leuk, Leonoor dat je ook gaat. ik hoop dat ik je bengaaltjes in het echt kan bewonderen.
En de baby-bengaal van MamaMiesje natuurlijk ook!
We zijn vorig jaar ook geweest en ik vond het best leuk.

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:21

Ik ga ook morgen samen met vriendlief Haha!

We zullen vast en zeker wel wat mee terugnemen.. Clown

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-08 23:24

Anouk neemt een hamster mee van huis die naar een ander meisje gaat. Hopelijk neemt ze geen andere hamster mee terug naar huis Knipoog Verder heeft zij spulletjes verkocht die ze mee moet nemen daar naar toe. En vervolgens heeft zij spulletjes van anderen gekocht die weer mee naar huis moeten. Pffff. Het was verder niet de bedoeling om een dier daar te kopen. Maar je weet maar nooit... toch?

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 16:48

Ik heb voor mezelf een hele stoere baardagaam meegenomen..!

Was echt heel erg leuk..Maar het was echt druk..!

Tenshi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:07

Ik heb 2 gerbils opgehaald die ik van tevoren had gereserveerd. Niet naar binnengeweest omdat mn ouders geen zin hadden om in die enórme rij te gaan staan, wel jammer, maar begrijpelijk.

Roane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 17:09

Ik vond het ook een heel leuk idee om te gaan, maar vaders had vandaag zijn ruiterbewijs examen. Kon ik nogal moeilijk naar een kleine dieren show gaan natuurlijk *LOL*

en dan lopen kwijlen en swoonen bij al die leuke beestjes maar er geen naar huis mogen nemen. Dat is bij mij ook altijd lastig. Schijnheilig

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 19:19

Ik ben ook geweest, het was inderdaad wel druk (vooral de rij buiten) maar eenmaal binnen kon je nog wel gewoon lopen en rondkijken. Heb even staan kijken bij de cavia's maar me heel goed ingehouden. Ook de hamstertjes en kleurmuisjes vond ik erg schattig maar ook daar heb ik heel verstandig niks van meegenomen.
Mijn zusje heeft gekeken voor een ratje maar vond er geen leuk genoeg. We zijn dus op de 1 of andere bijzondere manier zonder dieren weer naar huis gegaan. Knap van ons al zeg ik het zelf.
Vond het wel leuk om daar zo lekker rond te struinen en alles eens rustig te bekijken.

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 21:49

Ook wij stonden ruim een half uur in de rij voor we binnen waren. Maar binnen gekomen viel de drukte eigenlijk wel mee. Je kon overal best goed kijken. Ik vind het best heel erg leuk omdat er zoveel te zien is. Ik was samen met man en 2 dochters, waarvan 1 dochter binnen 5 minuten verdwenen was naar haar mensen van haar hamsterforum. Verder hebben wij ons wel vermaakt met al die muizen ratten, fretten, slangen, spinnen, vissen, katten en de rest.
Wij hebben niks meegenomen qua beesten. Anouk moest een hamster afleveren en allerlei spullen en weer andere spullen kwamen mee terug. Maar geen hamsters. Hoewel zij genoeg schattige hammies had gezien.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:30

sheela schreef:
Wij gaan ook! Dochter Anouk gaat voor de hamsters, en wij gaan mee om de rest te bekijken.
Leuk, Leonoor dat je ook gaat. ik hoop dat ik je bengaaltjes in het echt kan bewonderen.
En de baby-bengaal van MamaMiesje natuurlijk ook!
We zijn vorig jaar ook geweest en ik vond het best leuk.

Ja
We hebben elkaar gezien!!
Ik had niet eens gezien dat je dit berichtje had geplaatst Knipoog Maar ik herkende je echtgenoot Knipoog

Mijn meisje heeft het super gedaan:
Haar leeftijdsklasse gewonnen (mooie beker) en ook nog genomineerd voor Best In Show Ja

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:34

Ho wacht even, die beker is niet voor haar leeftijdsklasse geweest. Dat won ze (is het lintje voor) maar ze werd ook beste bengaalkitten

Was een extra prijs en ze was dus de beste van alle bengalen onder de 10 maanden, ongeacht geslacht of kleur.
Is toch iets meer waard Knipoog

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:39

Leonoor schreef:
Ho wacht even, die beker is niet voor haar leeftijdsklasse geweest. Dat won ze (is het lintje voor) maar ze werd ook beste bengaalkitten

Was een extra prijs en ze was dus de beste van alle bengalen onder de 10 maanden, ongeacht geslacht of kleur.
Is toch iets meer waard Knipoog

Ohja... Nagelbijten / Gniffelen

Go jij! Go jij!

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:41

MamaMiesje: gefeliciteerd met dit goede resultaat! Leuk hoor! Tja. zo zie je, kom je mekaar toch eens tegen.

Leonoor: ook jouw bengalen heb ik bewonderd, maar jij was geloof zelf niet achter de tafel aanwezig. Maar ik kwam ook eigenlijk voor je katten Knipoog En hoe hebben die van jouw het gedaan? Ook tevreden met het resultaat?

Het viel mij wel op dat er dit jaar meer bengalen aanwezig waren dan vorig jaar. En ze zijn zo mooi. maar ik heb begrepen dat ik voorlopig nog wel effe kan sparen, voor ik een bengaaltje kan kopen.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-08 22:49

Waren vrij veel bengalen idd. De keuring van mijn bengalen was euh... euh ... frappant. Ik zwijg hier even over op internet.

Maar ben met de overige resultaten tevreden en erg trots op mijn fokje Satin Knipoog

Misty12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:16

Wat ik nog vergat te vertellen, is dat onze dag zeer eigenaardig begon. We reden hier om half tien weg, gingen even tanken, en rijden de snelweg op. Konden gelijk weer remmen. Was er politie-controle. Een alcoholcontrole dus. Dus mijn eega (die rijdt) mocht even blazen. Ik moest al ontzettend lachen, want hij had de vorige nacht gewerkt en daar dus geen druppel alcohol gehad, maar hij moest wel blazen. Het idee erachter was dus dat er op zaterdagavond vaak veel gedronken wordt en dan gaat men op zondagmorgen naar de sport of met vrouw en kinderen op stap (zoals bij ons dus) en dan zit er nog best veel alcohol in je bloed. Ik vind het idee erachter ook helemaal niet verkeerd, maar ik moest zo lachen. Dat was dus op zondagmorgen kwart voor 10. Dolle pret dus, de meisjes moesten natuurlijk ook lachen en mijn eega zag er de lol ook wel van in hoor. Voor de rest is de dag vrij normaal verlopen. Knipoog

Leonoor: jammer dat het voor jou een beetje raar verlopen is, maar Satin had het goed gedaan. Dat is dan wel weer leuk.

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 13:31

Nou..'s morgens om 05:45 stonden ze er nog niet hoor Tong uitsteken Kon zo doorrijden met m'n (slaap-)dronken hoofd Nagelbijten / Gniffelen

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 18:13

Ja ik ben er de hele dag geweest. Stond op een gegeven moment achter een stand van mijn stage te verkopen. Bloos Ik had 2 rusjes op gegeven (zwarte en een russisch blauwe) hadden allebei uitslag NE 91. Dus was ik al super blij mee!

Ik ben ook de katten hal in gelopen. Ik had nog ff aan jou gedacht leonoor. maar wist niet hoe je er uit zag dus helaas. En niet aanvallend bedoeld, maar wij hebben ons wel een beetje kapot gelachen om hoe die katten in die hokken lagen. hihi.

Bij de reptielen ook nog ff een rondje gelopen, maar ja was wel eng aangezien ik erg bang ben voor spinnen. Ach gut

Toen we even later de cavia's in de hokjes zagen zitten moesten we weer lachen, sorry maar een cavia met krul spelden in is een raar gezicht.

Al met al wel een erg leuke en gezellige dag gehad!

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 19:26

Ik ben ook geweest, met mijn Turkse Van van 7 maanden oud. Hij kreeg een U1, de keurmeester was erg enthousiast over hem, hij had bij opmerkingen geschreven: "heel mooi kitten", mooi compliment toch?! Hij is Best in Variëteit geworden en was voorgedragen voor Best in Show! dit was de eerste show voor mijn kat en voor mij! Allemaal best spannend dus! Maar hij heeft het goed gedaan! Ik ben trots op hem!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 20:24

Ik ben helaas niet geweest, vriend moest werken en had geen zin om alleen te gaan.
Misschien volgend jaar.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-08 21:45

Ik ben er ook geweest! Ik heb 9 muizen gekocht!

@ Pubelia, stond jij achter de stand bij Rene Bastiaans?

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 17:40

fjordjes schreef:
Ik ben er ook geweest! Ik heb 9 muizen gekocht!

@ Pubelia, stond jij achter de stand bij Rene Bastiaans?

jup daar stonden ik, samen met mijn vriend en kim en natuurlijk rene.

Heb je ons gezien dan?