Heb wel 1 gehad het eerste levensjaar,heb het er dubbel en dwars uitgehaaldt kosten 10 euro per maand. Veel uitsluitingen idd,maar ik wist aangezien mijn pup extreem zou gaan groeien het eerste jaar dat dat ellende van komt(vatbaar voor infecties etc)dus bij mij heeft het super gewerkt na 12 maand opgezegt want gewoon weg zou ik mijn hond niet verzekeren laten,omdat het meeste niet word vergoedt. Ik kan alleen niet op de naam komen het ging via mijn dierenarts,
Volgens mij heette het dier en zorg succes~~!!!
Laatst bijgewerkt door brendalevita op 26-02-08 19:33, in het totaal 1 keer bewerkt
Nergens verzekerd. bijna alles is uitgesloten als je de polisvoorwaarden leest en je betaald je blauw! ..ik spaar zelf nu ze jong is (3) elke maand een beetje geld, voor haar ouwe dag als er iets dan mocht gebeuren..en als er nu iets gebeurd kom ik wel aan geld, trek wel ergens een sok uit de la..
Mmm, ik weet sowieso dat haar wil laten sterriliseren het 1e jaar, dat kan je ook gedeeltelijk mee laten verzekeren dus dan lijkt het me opzich wel praktisch, maar misschien dan alleen voor 1e jaar.
brendalevita