Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De ellende begint meestal in april
en inderdaad enten! En ik zou ook even navraag doen (de vraag is of je eerlijk antwoord krijgt) of ze eerder nestjes met kattenziekte gehad hebben. Onze kitten kwam uit zo'n nestje, heeft het ook niet overleefd helaas
Mist schreef:kattenziekte kan een half jaar tot een jaar blijven hangen in een huis of ruimte.
tis ook gewoon geluk hebben, en wat hestejente zegt: je gezonde verstand meenemen. Al is een kitten nog zo snoezig, als hij er ziek uitziet, bespaar je jezelf een hoop ellende als je dan toch voor een andere kiest
auk schreef:Mist schreef:kattenziekte kan een half jaar tot een jaar blijven hangen in een huis of ruimte.
We moesten 6 weken rust in huis houden (tenzij we een kat zouden nemen die geent is, dit hebben we dan ook gedaan) maar kattenziekte loop je elke dag weer mee in huis hoor. Dus het zit hoe dan ook in je huis

Redrumfox schreef:Oke dus schone oogjes, schoon onder het staartje, gezonde vacht, ontwormt/geënt, verder nog?

Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen
Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel.. Dan zijn ze tenminste ingeent, en als het goed is zit een chip, castratie etc. ook nog bij de prijs in en ben je dus veel goedkoper uit dan bij een 'gratis' katje.
Nou ja...lopen
Racen
Was ook helemaal gratis.... Was natuurlijk geen raskat o.i.d. , maar hij is ontzettend lief
Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel..

Chiqa schreef:Wuis schreef:Als ik jou was zou ik zéker geen kitten van marktplaats nemen, maar een uit een (goed) asiel..
Heb mijn katten net als meerdere mensen hier in dit topic ook van marktplaats, kerngezonde dieren dus ik vind je opmerking niet echt zinvol....
En als er geen pretnesten meer zijn moet iedereen dus maar honderden euro's neertellen voor een katje? Ik denk niet dat veel mensen daar behoefte aan zullen hebben, voor andere fokkers is het interessant maar voor iemand die een huis-tuin-en-keukenkat wil totaal niet: je kan die beesten niet eens naar buiten doen.