Hebben jullie dat ook? Rassen die je leuk vindt maar die je zelf niet zou willen hebben?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_M schreef:Ja, genoegLeonberger, pyreneese berghond, dat soort rassen, mij te groot en kwijlerig, maar wel heel lief
Ras dat ik nooit zou willen, is een Jack Russel.
suuzepuus schreef:ik zou nooit een poedel willen. doe mij maar een lekkere grote hond!! zo een waaarbij je niet hoeft te bukken als je m wilt aaien (hoeft bij die van mij niet
marquez1 schreef:Ik vind heel veel hondenrassen ontzettend leuk. Ik ben helemaal weg van boxers, maar moet er niet aan denken om een boxer in huis te hebben. Alle breekbare spullen moet je hoog wegzetten, een gezellig hoogpolig tapijtje zit er niet in, en je hoeft zeker niet te verschijnen in je nette avondkledij als je een hieper de pieper boxer hebt die zichzelf in de tuin heeft uitgeleefdt en al kwijlend het laatste beetje zand in je zorvuldig gezogen tapijtje wegwerkt.
Hebben jullie dat ook? Rassen die je leuk vindt maar die je zelf niet zou willen hebben?
suuzepuus schreef:ow ja zo bedoel je......
ik wil geen hond met veel haar, geen sint bernhard,berner sennen, newfoundlander ed. vind ze geweldig om te zien maar al dat haar.... je blijft borstelen en stofzuigen. 1 keer naar het bosen je moet m weer wassen en ik heb een hekel aan trimsalons. hihi klinkt bijna als geen dierenvriend
suuzepuus schreef:maar poedels vind ik echt uber lelijk !!!
[img]http://farm1.static.flickr.com/207/494113105_767db52ab4.jpg[img]
marquez1 schreef:Hoe kan dat toch dat veel mensen anti jack russel zijn, voor een x aantal jaar terug waren ze toch wel "in". Als je een paard had had je ook een Jack Russel
BrittKitt schreef:Boerboel, superhond maar vind het geen goed ras voor in Nederland. Laat staan in een woonwijk.