Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hestejente schreef:Lijkt me duidelijk: je konijn is eenzaam en door de verandering van omgeving wordt zijn humeur er niet beter op. Zo gauw mogelijk (zodra het mag van de DA) een vriendje erbij en terug naar zijn oude plekje.
benangelique schreef:waarom mag het nieuwe konijn pas over 3 weken komen? ivm de myx? kies je dan voor een vrouwtje of mannetje? ram en ram gaan meestal niet goed samen.
ik denk dat het nu verveling is en het gemis van een maatje. is er thuis geen gelegenheid om hem dagelijks een paar uurtjes zijn pootjes te laten strekken?
benangelique schreef:en als je je konijn pakt met ovenwanten aan? 1 van onze nijnen viel aan bij het voeren en dat was de enige manier om geen bijtwonden op te lopen. inmiddels is dit gelukkig niet meer nodig overigens.
jouw konijn is wel gewend aan een ander rammetje, maar een goede combinatie blijft het niet natuurlijk. wat heb je tegen voedsters? en waarom duurt het nog zo lang?
benangelique schreef:aha, verstandig om dan te wachten inderdaad.
mannen krijgen niet direct paringsdrift als ze een vrouw ruiken.
probeer het inderdaad gewoon, koppelen wel op neutraal terrein he!
benangelique schreef:oei, dan ga ik me toch weer zorgen maken. laat je hem wel castreren?
als de nieuwe en jonge ram geslachtsrijp wordt, wordt het onherroepelijk oorlog in de tent.