Haha leuk kikkertje Alleen zien kikkers er niet echt aaibaar uit en heb ik dus niet echt zoiets van wow die is lief!
Haha wat een tonnetje, maar wat is dat voor kikker?Heb zo ene nog nooit gezien...Vind hem der een beetje creapy uitzien
Ahum. Ik zou 'm niet graag een kus geven, ik heb zo'n vaag vermoeden dat hier niet zo'n hele knappe prins uit komt Wel een hele aparte inderdaad!
Bedankt voor de reactie's!Het is een prachthoornkikker. Komen niet in Nederland voor in de natuur. Hij is een albino variant.
Word vast een blonde prins dan. Splut is groot geworden zeg! Weet nog de foto's dat hij een héél stuk kleiner was.
Bedankt voor alle leuke reactie's! Het is maar goed dat hij leuk is om naar te kijken omdat hij er zo apart uit ziet, want bewegen doet ie niet echt.. Zal zo even kijken of ik een foto van hem heb dat ik hem net had.
Zo klein wat Splut dat ik hem kocht:En deze foto's zijn van 10 januari dit jaar. Ietjes gegroeid of niet?En oja, het bakje is van dezelfde grote!
Wat een leukerd zeg!Maar ik vergeet nooit meer dat zo'n hoornkikker me beet, die kunnen hard bijten zeg
Ik ben op slag verliefd. Wist niet dat kikkers zó schattig konden zijn. Hij is echt leuk! En wat een bekken kan dat beestje trekken..