Ik stel ze even voor, voor de mensen die ze nog niet kennen

Het zijn 2 hangoormannetjes (de verkoopster zei dat het dwerghangoortjes waren, maar nu zijn ze volgens mij toch echt wel groter als normale dwergjes toch? dus ik denk dat het andere hangoortjes zijn

En 1 vrouwtje, een Pooltje x Hollander, genaamd: Dibbes.
De mannetjes zijn nu 1,5 jaar, en het vrouwtje is nu 9 maanden.
Als het kan/mooi weer is gooi ik ze ieder weekend even een paar uurtjes los in een deel van de tuin

Ze zijn in de ren altijd erg actief

Maar er zijn toch nog wel wat leuke foto's uit gekomen

Eerst een paar foto's van 2 maandjes geleden:
1.

Dit is Dibbes. Die vindt alles erg interessant om tegenop te staan of aan te ruiken. Hij is de drukste van de 3

2.

Whoopie, dat is mijn konijn. Hij vindt het geen probleem om even opgepakt te worden, in tegenstelling tot de andere 2. Sinds eind september heeft hij geen snijtanden meer. Die zijn getrokken. Gelukkig gaat nogsteeds alles goed en eet hij echt super

3.

Deze foto vind ik echt geweldig :lol:
Mijn kat vindt de konijnen erg interessant, vooral om ze soms even uit te dagen of naar te kijken waar ze mee bezig zijn, maar zodra de konijnen hem aanraken is bobby (mijn kat) alweer ervandoor gerend :lol: Hij is bang dat ze hem opeten ofzo

Mijn konijnen zijn totaal niet bang voor em en vinden het alleen maar leuk om aan em te ruiken enzo.
4.

Zie hier.. Dibbes vindt het maar al te interessant, en mijn kat loopt vrolijk door.
5.

De oren weer omhoog..
6.

Tijger, die vond het eerst nooit leuk om geaaid te worden, en zat meestal stil in het hok, voor de opening van de ren

Nu is hij veranderd naar een actieve graver in de ren, die heel wild rondrent, net als de andere 2, als ik naar buiten kom om eten te geven

7.

Heerlijk.. Die wortel! hier zijn ze er gek op

Ik moet het alleen wel telkens in stukjes snijden ivm Whoopie, die niet kan knabbelen aan een wortel

8.

Hoewel hij het wel soms probeert ...:lol:
9.

10.

11.

12.

Nog een fotootje van Dibbes van toen ze nog maar 12 weken was, en nog maar 1 dagje bij ons thuis was. Wat is ze veranderd he

13.

Ook nog een leuke foto van hun nieuwe holen

Bedankt voor het kijken