Toch een nieuwe vriendje voor mijn cavia??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nevony

Toch een nieuwe vriendje voor mijn cavia??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-08 09:14

Ik wist niet echt een duidelijke titel te verzinnen, maar ik denk toch dat dit aardig in de buurt komt Lachen
maar daar gaat het niet om ik zal het even uitleggen:
Nu 2 weken geleden is mijn ene caviaatje erg ziek geworden en overleden Verdrietig
maar zij had een vriendinnetje, ze zaten al langer dan drie jaar bij elkaar in het hokje, maar nu vroeg ik me dus af, ik hoef zelf niet echt weer een nieuwe cavia, omdat ik er heel veel verdriet van heb als ze dood gaan en als ik nu dus weer een nieuwe neem gaat die ook weer dood en etc. Maar ik vroeg me af is het wel eerlijk voor mijn overgebleven cavia om haar nu alleen te laten zitten, terwijl ze gewend is om een vriendinnetje te hebben.

En als dat niet het geval is, dan neem ik aan dat ik beter een cavia kan nemen die ong. van dezelfde leeftijd is, of maakt dat niet zoveel uit?

Alvast heel erg bedankt Lachen

Sonja_vR

Re: Toch een nieuwe vriendje voor mijn cavia??

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 09:23

je zou bij een opvang kunnen kijken naar een cavia van hetzelfde geslacht en ongeveer dezelfde leeftijd..
liefst 1 met een vrij makklijk karaklter wat betreft soortgenootjes

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 13:51

Inderdaad, ik zou ook kijken voor een andere caaf. Is toch zielig om dat diertje alleen te laten... Knipoog

salsaentango

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:22

voor jou is het misschien jammer.. maar voor je caaf des te beter.. een cavia mist net zo als jij de caaf en heeft troost bij een nieuw vriendje.. zal als ik jou was gaan kijken naar een nieuw vriendje voor je cavia.. misschien idd bij een opvang.. daar heb je ze meestal in alle leeftijden Haha!