maar vandaag 13-5 is er op mijn stage een schaap bevallen van een 5 ling

er zijn dus 5 geboren van 1 schaap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolliegirl schreef:dit is héél slecht voor je schaap, ben benieuwd hoelang ze overleven + dat ze héél vroeg geboren zijn.
Wij krijgen vrijdag op stal ook de eerste. maar 5 is echt dodelijk slecht..
ennuh bel de krant maar op, dit is nog nooit voorgekomen
salsaentango schreef:weet niet of het hier hoort..
maar vandaag 13-5 is er op mijn stage een schaap bevallen van een 5 linghelaas was er 1tje al overleden toen die geboren werd.. de andere 4 leven nog
1 lammetje hebben we appart gezet omdat 4 toch aardig veel is voor een schaap.. omdat ze maar 2 tepels hebben.. er is nog eentje bevallen van 2 lammetjes alleen vrat die de pootjes aan van de lammetjes.. dus die ook maar appart en bij de andere lammetje van de 5 in gedaan
![]()
er zijn dus 5 geboren van 1 schaapvind het best leuk omdat dit de eerste keer is dat die man eeen schaap had die van 5 lammetjes was bevallen
en omdat dit ook nog niet vaak voor komt
ben ik toch wel blij dat ik erbij was
Machonito schreef:salsaentango schreef:weet niet of het hier hoort..
maar vandaag 13-5 is er op mijn stage een schaap bevallen van een 5 linghelaas was er 1tje al overleden toen die geboren werd.. de andere 4 leven nog
1 lammetje hebben we appart gezet omdat 4 toch aardig veel is voor een schaap.. omdat ze maar 2 tepels hebben.. er is nog eentje bevallen van 2 lammetjes alleen vrat die de pootjes aan van de lammetjes.. dus die ook maar appart en bij de andere lammetje van de 5 in gedaan
![]()
er zijn dus 5 geboren van 1 schaapvind het best leuk omdat dit de eerste keer is dat die man eeen schaap had die van 5 lammetjes was bevallen
en omdat dit ook nog niet vaak voor komt
ben ik toch wel blij dat ik erbij was
HIHidat is knap geboren op 13-5
terwijl het nu 16-2 is
![]()
maar wel gaaf hoor lammetjes.
jammer dat er 1 dood geboren is maar ja het is de natuur
hestejente schreef:Dat arme moederschaap! Zijn die lammetjes dan allemaal van normaal formaat? Dat kan toch nooit in de moeder hebben gepast!