Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tienus63 schreef:Ik voer Prins, zak 5 kg tussen de 21 en 24 euro.
http://www.prins.nl
Ik doe met één kat behoorlijk lang met zo'n zak.
Het voer heeft een hoog rendement, dus weinig ontlasting, geen stank, goede opname en verteerbaarheid van het voer.
Een hoogwaardig premium voer, Prins, Royal Canin, Iams etc. zijn duur in aanschaf, maar goedkoop in verbruik.
Proplan voer ik absoluut niet, mijn kat stinkt daar verschrikkelijk van.
Citaat:Helaas bij 1 van hen is dit nooit goedgekomen en ik laat hem maar.. af en toe praat ik met hem.. en dan blijft ie op een afstandje naar me zitten kijken, maar ik heb hem in die 1.5 jaar dat ie hier is nog nooit kunnen aanhalen helaas..
femmefatale1 schreef:Citaat:Helaas bij 1 van hen is dit nooit goedgekomen en ik laat hem maar.. af en toe praat ik met hem.. en dan blijft ie op een afstandje naar me zitten kijken, maar ik heb hem in die 1.5 jaar dat ie hier is nog nooit kunnen aanhalen helaas..
Dat zegt niks...
Ik had een kitten van nu inmiddels 3,5 jaar..
Ze was erg schichtig en kwam liefst niet in de buurt, en al helemaal niet als er iemand anders in huis was..
Door haar gewoon te respecteren en tegen haar te praten van een afstandje, is ze nu sinds een goed half jaar zo ontzettend lief geworden!!!
Tegenwoordig ligt ze graag op schoot, of loopt ze iig om aandacht te vragen..
Zoals je wel begrijpt heeft dit ook ongeveer 3 jaar geduurd... maar het is goed gekomen, zij het dan met de medewerking van snoepjes...
Misschien geeft dit wat hoop!!!
femmefatale1 schreef:Biocat Fresh (groene zak) is idd niet verkeerd, toch vond ik de gewone Biocat (gele zak) vaster qua klont..
Tegenwoordig gebruik ik de Kitty Friend Ultra.. ook goed klontvormend, ruikt bijna niks, en maakt ook redelijk vaste klonten.. en niet onbelangrijk, hij is goedkoper dan de Biocat..