Kreeg een asisstent aan de telefoon, die vertelde dat ik even een paar dagen moest aan kijken. Tegen de zwelling kon ik koelen met koud water

Donderdag avond wilde de kat heel graag weer naar buiten, zijn vriendje onze andere kat was ook buiten, aangezien onze katten nogal verwend zijn en verschrikkelijk gaan miauwen als ze niet hun zin krijgen, kreeg hij dus zijn zin en mocht naar buiten.
Twee nachten en een dag kat niet gezien, maar gelukkig stond hij zaterdag ochtend weer op de stoep. Gelijk naar het pootje gekeken natuurlijk... daar was helemaal niks mis mee....
Maar ineens kwam er een stank van de kat af, alsof hij in een rottend kadaver had liggen rollen. Nou kan ik me niet voorstellen dat een kat dat doet. Mijn vriend zei, ach die stank gaat vanzelf wel weg. Nu zijn we weer dik twee dagen verder. Ik haal mijn kat liever niet aan. Als je te dicht in de buurt komt dan ga je zowat over je nek. Onze hond en andere kat doen niet anders tegen die kat dan normaal. En hij lijkt heel vrolijk en nergens last van te hebben.
Wat kan dit zijn - want erg prettig is het niet