Mijn hond, een Beagle van 11 jaar oud is de laatste 2 tot 3 maand ontzettend vermagerd

Ook heeft ze nu ongeveer een maand (schat ik) een soort van bult/gezwel bij haar achterste tepel.
Hij is inmiddels zo groot als een tennisbal!!
Het was altijd een erg goed gevulde hond, maar ik was haar vandaag aan het uitlaten en zag tot mijn grote schrik dat je haar ribben van een paar meter afstand kon tellen!
Als ik het geld had was ik allang naar de dierenarts gerend.
Maar dat heb ik dus niet, en mijn ouders willen niet naar de dierenarts toe gaan!
De hond heeft al best wat gekost (ze had o.a. een keer een schreur in haar blaas, en een fikse baarmoederontsteking, allebij operaties) en ze is laatst ook nog een week bij de DA geweest.
En de hond is al redelijk oud, dus mijn ouders willen niet op kosten gejaagd worden voor onzin.
Wie weet wat het kan zijn? En wie heeft tips om haar aan te laten komen?
Ze krijgt 's ochtends blikvoer, en senior brokken, en 's avonds ook gewone brokken.
Haar blikvoer is binnen no-time op, en de brokken doet ze ongeveer de hele dag over.
Wie weet wat het zou kunnen zijn, of wat ik kan doen zodat ze niet verder vermagert?
En ik ben echt bezig mijn ouders over te halen om naar de DA te gaan, dus liever geen reacties als: als je niet voor de kosten wil opdraaien moet je geen hond nemen e.d.
Daar schiet ik niets mee op ik weet ook dat de hond naar de DA moet, maar daar heb ik helaas niet zoveel over te zeggen.
Dit is mijn lieve Bo, een tijdje terug (en nog goed gevuld