Idee voor show? schaap Lambo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Idee voor show? schaap Lambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 13:18

Ik heb een schaap, Lambo, waar ik een aantal kunstjes mee kan.
Nu ben ik al een paar keer gevraagd door mensen of ik ook een showtje wil geven. Nu heb ik alleen het probleem dat ik niet zo goed ben in showtjes verzinnen...

Soms zie ik hier op bokt wel is mensen die met hun paard of pony echt een hele mooie, goed aan elkaar gesloten show geven met alle kunstjes er in. Dat zou ik ook graag willen.

Ik heb er al aan lopen denken om een showtje te geven waar bij het lijkt of Lambo mijn blinde geleide hond is maarja, hoe kom ik aan zo’n honden-vest in zijn maat Clown en dan nog hoe laat ik al zijn kunstjes in het verhaal voor komen?

Ik vroeg me af of hier ook nog mensen op bokt waren die misschien een leuk idee voor mij hebben.
Of willen vertellen hoe ze aan hun aan hun eigen show komen.

Hier de kunstjes die Lambo kan en een paar foto's:
stap, graaf, lig, kniel, beuk, kruip, op blok, stap op blok, steigeren, twist en turn (rondjes draaien) onder dingen door kruipen, over dingen heen springen, knielen, lig en graaf en misschien kan die over een tijdje nog zitten ook Knipoog

Ook kan die naast de fiets lopen en zwemmen.

[BB-ITP] [foto+film] Schaap @ Vrijheidsdressuur (Lambo 2)

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoop dat iemand nog een leuk idee voor mij heeft.
Alvast bedankt!

Domdiedom

Re: Idee voor show? schaap Lambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:10

Je kan het zelfde doen als met dogdance. Dus een nummer nemen en daar een dans en show op doen. Om ideeën op te doen moet je eens op doggydance zoeken.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:00

Tuurlijk is Lambo super voor een show!!
Dat dacht ik al toen ik voor het eerst je topics zag.

Wat ik zou doen als ik jou was, is eens contact opnemen met de mensen van Animal Event. Misschien mag je daar je kunsten wel laten zien!!

http://www.animal-event.nl/

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-08 18:19

Dat dogdance is inderdaad een leuk idee vraag me alleen af of het bij Lambo wil omdat die nooit zoveel aandacht voor mij heeft. Hij loopt wel even mee maar als hij wat anders ziet gaat die daar kijken om vervolgens pas bij mij terug te komen als die al het andere gezien heeft.

Hij zal mij nooit zo gaan volgen als die honden bij dogdance doen.

@ Iris82:
Het probleem is niet dat ik mensen zoek waar ik mijn kunsjes kan laten zien...die heb ik namelijk al.
Dat van jou lijkt me ook wel erg leuk maar vindt Hilvarenbeek toch een beetje te ver weg vanaf groningen Knipoog

Maar al die vragen voor shows is nu eigenlijk net het probleem. Ze hebben mij namelijk via een dierencastingbureau gevraagd of ik me wil opgeven voor het niewe sbs6 programma: Holland's got tallent.

Nu hebben ze gevraagd of ik een filmpje van 3 minuten wil opnemen van Lambo zijn act en het zou natuurlijk het mooiste en leukste zijn als het een aan-een-gesloten geheel was.

Maar ik ben een beetje inspiratieloos en ben bang dat ik toch maar een filmpje ga maken waar ik al zijn kunsjes gewoon achter elkaar plak Clown

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-08 18:35

Heb jij Animal Planet op de tv? Dan zou je naar die hondenshow moeten kijken waar ze ook allemaal kunstjes moeten laten zien in een paar minuten... Misschien kun je daar inspiratie op doen.

Uhh, ik ben hier helemaal niet goed in.
Ga er eens over nadenken... Haha!