Moeder neemt hond, moet nu alweer weg.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Moeder neemt hond, moet nu alweer weg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-08 03:22

2 maanden terug kwam mijn moeder op het ludieke idee om "zomaar" een labrador/triever pup erbij te nemen zodat haar andere (kleine maltezer) een maatje had, naast de andere 20 beesten die ze geloof ik al heeft Gestoord.

Nou zou dat niet erg zijn als ze geen 1) piepklein huisje had, 2) consequent in opvoeden was geweest, 3) geld voor haar eigen zou hebben (dat schiet er nog wel eens bij in).

Iedereen, maar dan ook iedereen wie ze het vertelde keurde het af en raadde haar aan of een ouder hondje te nemen uit het asiel oid, of een kleinere hond.
Maargoed, net zo koppig als dat ik ben, nam mijn moeder de hond toch...
Nu 2/3 maanden later (nu hondje niet meer zo heel klein is en met alle plezier de bank al op gegeten heeft) beslist mijn moeder in eens dat ze de hond niet meer wilt. Boos!

(overigens woon ik niet bij mijn moeder, dus ben allang blij dat ik niet ook nog eens voor de zoveelste keer de klap krijg om mijn vriendje kwijt te raken, want dit is al nummer tig keer dat ze dit doet).

Hoe krijg je dit bij mensen uit het hoofd?

Mijn vader vind het overigens zo sneu voor het dier dat hij hem het liefst zou willen nemen, maar dat gaat gewoon niet, ook wij hebben een klein huisje helaas. Maar al met al denk ik dat bij de juiste persoon (consequentie) er veel van dit dier kan komen.

patsur

Re: Moeder neemt hond, moet nu alweer weg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 04:02

Jouw ouders zijn gescheiden neem ik aan?

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:04

tja lastig, vervelend dat somige mensen echt niet beseffen wat ze in huis nemen, en de dieren worden er de dupe van...

veel tips kan ik je niet geven nee... helaas

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:07

Lastig zeg, het beste wat je kan doen is een goede baas zoeken denk ik. Overigens ben ik zelf ook zo hoor, maar ik heb een vriendje dat me tegenhoudt. Anders had ik zelf al lang een papegaai, een konijn en een baardagaam gehad:P

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 19:08

Vind het sneu voor het hondje. Veel mensen willen alleen een puppy omdat ze zo leuk en lief zijn maar ow wee als ze groter zijn. Maar ja leert het de mensen maar eens af. Sorry geen tips voor je maar moest het wel even kwijt. Haha!

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:35

Ik vind het ook erg triest voor het arme dier!
Helaas beseffen sommige mensen niet goed waar ze mee bezig zijn...

Kunnen jullie niet eens goed gaan praten erover?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 21:40

tja,zielig...en waarschijnlijk komt er na deze weer een ander??
gewoon geen dieren houden,of er in ieder geval niets meer bij nemen!!!ik ben ook zo,alleen het verschil is wat bij mij komt dat blijft....ik vang zogezegd de ellende van mensen zoals jou moeder op....(kun jij niets aan doen hoor...)