Dit is Noega, een kattin van een drietal jaar oud. Wij hebben haar geadopteerd. Noega was gedumpt in een park. Onbegrijpelijk, want het is een echte schat. Ze slaapt veel en graag.
Een vriendin van mij had ook een spierwitte kat met een blauw en een geel oog, magnifiek beest! Ik vind wite katten altijd iets speciaals hebben. Helaas is ze op een dag niet meer thuis gekomen. Maar het was zeker niet Noega, die poes dieik ken had een hele lange kop en steltpoten
Ze blijft mooi Elza! Die ogen vind ik prachtig. Vooral haar blauwe oog, staat mooi bij haar witte vachtje Schattig filmpje ook, zo van 'Laat me slapen'
Kijk eens! de eerste? ITP van Noega? Gaaf eindelijk komt zo ver dat ze zich laat fotograferen Ik vind haar echt een hele mooie poes en inderdaad die ogen Foto's zijn goed gelukt!!
Wat een leuke foto's zeg!! Krijg zelf ook helemaal zin om in mijn mandje te kruipen voor een tukje Even een vraagje uit nieuwschierigheid.....Ik heb wel eens gehoord dat witte katten vaak doof zijn.... heeft Noega daar ook last van?
Bedankt ^^ Noega is inderdaad mooi wit, maar ze wast zich dan ook veel, en ze komt nog niet buiten. We snappen niet dat iemand zo een schatje kan dumpen. Het voelt ook goed om haar bij ons te laten wonen, want het is een echte mensenpoes.