[GZ] konijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovebengel

[GZ] konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-08 20:58

hej ik zoek een dwergkonijn,
kleuren:maakt echt niks uit als de konijn maar lief is en als het maar ene vrouwtje is,
prijs: niet te duur in iedergeval niet duurder dan 20euro
komt samen te staan met nog een vrouwtje die is ook erg lief,
het konijn komt naar een goed tehuis met veel ruimte , swinters staan ze in een schuur met geisoleerde muren waar geen wind of tocht komt,
zomers staan ze buiten in een hele grote ren en dan kunne ze ook naar binnen waneer ze maar willen.

oudehinken

Re: [GZ] konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:48

OP marktplaats stikt het ervan. Kun je ook nog binnen je eigen regio kijken. Je kunt ze gemakkelijk gratis krijgen zelfs.

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:41

Marktplaats of dierenasiel Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 13:52

Marktplaats, dierenasiels. Je kan ook kijken op internet bij opvangadressen.
Ook kan je op www.baasjegezocht.nl kijken, daar staan soms ook leuke dieren die echt een goed thuis verdienen.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 16:58

is er dan niemand die er aan denkt dat 2 vrouwtjes zelden goed samen gaan? zet er een gecastreerde ram bij, die kan je vaak gratis uit opvangen halen.

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:29

ik heb een mannetje, die zou je inderdaad kunnen castrere, dan hebben ze een veel leuker leven samen. Mag tegen een kleine vergoeding weg,a ls je hem ook daadwerkelijk alat castreren en als ie samen komt naar jouw vrouwtje. Ik heb n onvrijwillige opvang (lees: mensen dumpen hier elk jaar konijnen in de zomer) dus op zich kan ik er wel eentje missen. Maar omdat ik me na verloop van tijd zelf ga hechten aan die besstjes, en omdat ik weet dat ik ze zelf super verzorg, moet ie wel echt een goed tehuis met veel bewegingsvrijheid krijgen.