Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annechien schreef:juist wel de kont naar je toevoor een onervaren voeler is pas voelbaar met een dracht van 6-7 weken. Een ervaren voeler voelt het met 4 weken en een enkele keer met 3 weken.
Ik zou een caaf niet met de kont naar jou toe zetten, als ze naar voren schiet is het leed niet te overzien met een drachtig diertje.
salsaentango schreef:juist wel de kont naar je toeje kunt dan beter de caaf voelen en vast houden..
Annechien schreef:salsaentango schreef:juist wel de kont naar je toeje kunt dan beter de caaf voelen en vast houden..
als je van je jongen af wilt wel ja..... als een caaf schrikt zal het altijd naar voren springen (vluchtgedrag, net als met paarden). Staat ze met haar koppie naar jou toe zal ze altijd tegen jou aanspringen.
0maris0 schreef:Zelf heb ik 1 zeug en een beer, die had ik gewoon met zn 2en in het hok gelaten
Nu is mijn zeugje gisteravond bevallen van 1 jonkie..
loveyoutoo schreef:0maris0 schreef:Zelf heb ik 1 zeug en een beer, die had ik gewoon met zn 2en in het hok gelaten
Zit de beer er nu nog bij?
Het zeugje is meteen na de bevalling weer vruchtbaar.
0maris0 schreef:Zelf heb ik 1 zeug en een beer, die had ik gewoon met zn 2en in het hok gelaten