Maandag waren we met Gijs, onze lieve kat naar de DA geweest.
Hij at niet goed hij dronk niet goed waardoor hij erg mager werd. Bij de DA werd geconstateerd dat hij zware bronchitis had en was uitgedrood. Hij kreeg 3 spuitjes antibiotica die op lange termijn, een termijn van 2 weken werkte. Van de da kregen we astronauten voer mee. een soort vloeibaar voedsel. aan het einde van de week moest het verbeteren. Maar gister avond was hij al heel benauwd, staan kon hij ook niet meer dan zwalkte hij wat heen en weer.
Vanochtend werd het er niet beter op. Me moeder heeft de da gebeld en we konden hem brengen, hij heeft de hele weg erheen lekker op me schoot gelegen.
Hij ademde heel zwaar. Toen we daar waren dacht de da assistente dat het wss op een long ontsteking is uit gekomen, en hij was beneden zijn temperatuur. het was dus zeker niet beter geworden, alleen maar slechter..
We hebben hem daar gelaten en om 8.30 heeft ie een spuitje gekregen.. zelf wou ik er niet bij zijn, dus wij waren weer gegaan.
We hebben ongeveer 15 jaar van deze liever genoten, daardoor is het gemis erg groot.. :'(
Ik weet dat hij al vrij oud was, maar voor mij maakt het niet uit.
Het deed erg veel pijn hem daar achter te moeten laten.. Maar het was het beste voor hem.
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal..