Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
XChrisjeX schreef:Mij is altijd uitgelegd dat katten zo met elkaar communiceren, onze katten doe het ook wel eens. Ze staren je aan, je moet voor de gein eens langzaam en duidelijk knipperen met je ogen. Ik weet bijna zeker dat de kat het terug zal doen. Wat ze ermee bedoelen weet ik natuurlijk niet(spreek helaas geen kats) maar ik begrijp wel dat er een communicatie plaat vind, maar geen idee wat ze bedoelen
Pluizebolpum schreef:- het is een amoebe spion die naar de Aarde is gestuurd om een voortvuchtige mede amoebe op te sporen, undercover als huiskat schijnt dan nogal eens voor te komen
Pluizebolpum schreef:Een andere kat deed dat alleen als ie iets te zeggen had wat dringend was; één keer liep hij over de tafel, zocht mijn ogen en zei NnnOouUuu! Oftewel, damn woman, moet ik het spellen!?! Ik wil naar B-U-I-T-E-N!!!
Kaat18 schreef:Pluizebolpum schreef:Een andere kat deed dat alleen als ie iets te zeggen had wat dringend was; één keer liep hij over de tafel, zocht mijn ogen en zei NnnOouUuu! Oftewel, damn woman, moet ik het spellen!?! Ik wil naar B-U-I-T-E-N!!!
Dit deed mijn kat vroeger ook, totdat hij er achter kwam dat wij mensen verbaal communiceren. Tegenwoordig doet hij dat ook. Hij kan klagelijke miauwen als hij iets wil (meen er echt in te verstaan: verschoon die bak, ik moet piesen) en hij mengt zich graag in gesprekken tussen mij en mijn vriend.
Citaat:het is een amoebe spion die naar de Aarde is gestuurd om een voortvuchtige mede amoebe op te sporen, undercover als huiskat schijnt dan nogal eens voor te komen